Inlägg från: emmakatta |Visa alla inlägg
  • emmakatta

Några fler viktväktare?

Jag är nygammal viktväktare, gick ner massor i vikt för några år sen (17 kg) men har gått upp en hel del igen. Vägde in mig i jan på -8 kg från min maxvikt men orkade bara en mån innan födelsedagar, förkylningar och ny resa förstörde dieten. Ska jag vara helt ärlig så körde jag aldrig fullt ut den månaden utan höftade mest. Nu är jag tillbaka sen 1,5 vecka och har ligger nu på -12 kg från min maxvikt. Alltså -4 kg sen i jan. Älskar verkligen nya systemet med veckobonus, det är precis något sådant jag behöver för att klara mig i långa loppet. Behöver gå ner 26 kg men jag tar små mål i taget, första delmålet är 5.1 från nuvarande vikt. Hur går det för er andra?

• emmakatta

Gulletuss: ett minus är alltid ett minus! Men jag rekommenderar att du börjar räkna points ordentligt, jag går i alla fall ner mer när jag räknar. Har haft tuffa veckor med alla sjukdomar man kan tänka sig i familjen,men pointsen har jag skött så vikten rör sig nedåt. Jätteskönt att det funkar

• emmakatta

Jag äter upp det mesta av vb, hellre det och att det tar längre tid än att jag ledsnar och ballar ur...

Svar på tråden Några fler viktväktare?