Inlägg från: EldHav |Visa alla inlägg
  • EldHav

Några fler viktväktare?

Hej!

Nu är det dags... För tusan! Hela dagen igår var jag i nån slags dimma efter att ha stått en halvtimme i provrummet... Bara för att inse att inget passar, eller sitter som det ska, och att jag är större IRL än vad jag är i min skalle... HATAR provrum, men det sätter igång djävulen i mig... Så nu är det fram med alla VV böcker och räkna pp...

Jag var med senast 2010, det hade nyss gått över till ProPoints då. Har det ändrast mer sen dess?

Nån som vet hur man ska räkna träning? Jag kör mest pass på F&S, och brukar va ganska svettig och alltid träningsvärk dagen efter.

• EldHav

Körde ett spinningpass nyss, 10 pp vann jag på det :) Och efteråt var jag på lekplatsen med barnen... Då frågar en granne om jag möjligen väntar en till.... GGRRRR!! Jag vet att jag har mage, men den har sett likadan ut i 4 år, så NÄ, jag väntar ingen mer bebis...

Kanske skulle ta det som komplimang, för det betyder ju delvis att resten av min kropp ser liten ut i jämförelse med magen... Men ändå är magen stor... BLÄ! Sån småsak kan få mig att tappa all lust för allt!

Har nog mkt pms, är jättekänslig nu, och det skulle kunna va dags för mens snart... Bra koll?? Nej!

Kämpa på alla VV!!

Just det. Vikt just nu 68 kg. Mål 50 kg. Jag är 155 cm lång (kort )

Kram på er

• EldHav

Just nu är jag så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Men maten är snart klar.

Barnen går mig på nerverna, och mannen likaså.

• EldHav
    MadeleneErik skrev 2013-05-15 09:21:05 följande:
    Jag brukar göra min dipp till grönsakstavarna på lättfil. Mycket mindre points men lika gott =) enda nackdelen är att det blir ganska rinnigt, men då får man iof inte med lika mycket onyttigt varje dippning =P

Jag har inte provat mättande dag så det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med =/ 
    Testa kvarg på 0,1 %, det blir fastare, men nyttigare :)
  • EldHav

Ja, det började bra, gick ner från 68 kg till 65,9 kg på två och en halv vecka ungefär.

Nu står det still/går upp nåt hekto. Haft mens, och varit förkyld i över en vecka, OCH dras med min helsickes benhinneinflammation. Har hållt mig relativt bra till pointsen. Inte räknat slaviskt, men hållt koll på allt, och inte småätit.

Träningen kommer igen när jag hostar mindre, och på tisdag ska jag göra stötvågsbehandling på benen, hoppas det börjar ge med sig efter det. Vill så gärna träna!

Mitt första delmål är under 60 kg, då är jag inom mitt normal-BMI.

Välkommen Ana B1!

Är det nån som vet hur många pp det finns i en påse OLW micropop med smörsmak? Lånat ut min bibel (matguiden)

Svar på tråden Några fler viktväktare?