Inlägg från: Pyret 85 |Visa alla inlägg
  • Pyret 85

Några fler viktväktare?

Hejhopp i tråden! 
    Jag har varit med i VV innan men bara nån vecka, och bara online alltså aldrig med möten och så. Har som sagt inte fungerat då jag inte haft motivation tidigare,  Nu blev jag "all-inclusive medlem"  och går på möten varje tisdag. Började ordentligt i måndags och var på mitt första möte igår. Jättebra och så mycket motivation man får över att någon annan har "koll" på hur mycket man går ner osv.

två av mina bästa kompisar är dessutom också med i vv nu så vi pushar varandra. 

Är denna tråden aktiv?

Någon annan som har viktväktarnas stegräknare? 

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Pyret 85
    EldHav skrev 2013-05-29 20:05:00 följande:
    Är det nån som vet hur många pp det finns i en påse OLW micropop med smörsmak? Lånat ut min bibel (matguiden)
    1/2 påse 7 PP
  • Pyret 85

Jag gick ihop 12 points igår och då gjorde jag inget speciellt. Men jag går mycket i jobbet och på fritiden.

• Pyret 85
    Tigrie skrev 2013-05-30 21:05:20 följande:
    Räknar ni ihop poäng från promenerande på jobbet??? O_o
    Jag har min stegräknare på mig alltid, så ja!
  • Pyret 85

hur går det för er andra?
    Här går det bra.. tog några points från veckobonusen igår och tänker så göra även idag. Är ute mycket och promenerar och på tisdag får jag resultatet efter första veckan.. ska bli spännande. 

• Pyret 85

själv ska jag väga mig imorgon.. är nervös att jag inte gått ner något. men jag har räknat points noga men jag har ju spenderat halva veckobonusen. hur mycket använder ni av er veckobonus? Jag har dessutom varit ute på långpromenad 5 av 7 dagar denna veckan..

• Pyret 85

Jag har ätit lite gott som jag känt för i helgen och gjort av med halva bonusen..

• Pyret 85

Hur går det för er? väääldigt tyst i tråden!

• Pyret 85
    jagvetefan skrev 2013-06-08 17:07:54 följande:
    Detta verkar vara en aktiv vv-tråd- här hoppar jag in om jag får?! Gick med i vv idag och tänkte testa 3 månader. 

Tänkte läsa på under veckan, sedan bär det av en vecka till Mallorca och SEN drar jag igång! Det känns kul, jag är peppad till max!   
    välkommen hit :) speciellt aktiv är den inte men det är bra att fler kommer hit och gör den aktiv..
  • Pyret 85

själv har jag vägning om 1,5 timme. ska bli spännande. hoppas det visar minus...

• Pyret 85

Vågen visade -1,4kg denna veckan. Totalt -3,4 kg på 2 veckor. Och jag fick min första stjärna! Känns riktigt bra!

• Pyret 85

Hur går det för er? här går det kanon. i tisdags visade vågen totalt på -4.9 kg efter 5 veckor med VV. Idag på morgonen blev det en promenad på 7.2km. Härligt!

• Pyret 85

Här går det bra. 4 veckors semester bakom mig och jag har gått ner varje vecka. Totalt har det blivit -8kg nu sen 24 maj.

Svar på tråden Några fler viktväktare?