Inlägg från: Linlun |Visa alla inlägg
  • Linlun

Några fler viktväktare?

Lindaskrinda: då kan vi kämpa tillsammans :) jag började på 96 och vägde för två veckor sedan 88 ska ner till 65 så jag lär hänga här ett tag :)!

• Linlun

Mollan77: 2 veckor har det inte hänt mkt:/. Ja jag har haft inflammation i benet men imorgon ska jag springa så hoppas att det funkar :). Jag väger mig bara tycker att mötet inte gav ngt lägger hellre den tiden på ngt annat. Hur mkt har du gått ner förut ? Och på hur lång tid ?

• Linlun

Imorse var jag ute och sprang kändes bra i benet sprang inte så långt iof 2,5 km men hoppas kunna öka i veckan. Jajja: hm har Inget bra svar på det faktiskt :/ äter du rätt poäng prova och byt vissa saker och motions former kanse ?

I
  • Linlun

Jajja: nej det förstår jag, hm

Det är ap tråkigt när man går upp min kompis gjorde det en vecka men veckan efter hade hon gått ner allt och lite till :) så kämpa på så vänder det ! Nu ska jag ut och promenera med barnen brukar inte gå sp fort men roligt är det :)

• Linlun

Ulle: bra jobbat ! Dundermammam: det är smart att dela upp det gör kag oxå annars blir det såååå tråkigt ! Mitt första mål är ca 4 kg bort nu :). Hm jag är dålig på fria vikter hoppas ngn kan hjälpa dig. Vilka spännande jobb ni verkar ha att jobba på sjön :).

• Linlun

Hur är det för er andra, är ni ensamma hemma om att kämpa med vikten ? Eller har ni ngn kompis som oxå jobbar ? Här hemma började min man samtidigt som mig inte räkna poäng men åt bättre och tränar mer han har gått ner 13 och har nu ynka 2 kvar orättvist ! Han cyklar iof 4 mil varje dag... Men ändå :)

• Linlun

Glada frun och Dundermamma : vilka toppen resultat! Bra jobbat :)

S
  • Linlun

Jajja: ge inte upp, häng kvar här och försök lite till det vänder. Jag upplever det också som att alla rasar förutom jag, men det går nog i perioder snart är det vår tur :) du som verkar vara så duktig det kommer ge resultat !

• Linlun

Jajja: ngn har säkert redan gett detta tios men strunta i att väga dig. Börja mät istället vågen kan vara riktigt missvisande. Förut innan min andra graviditet gick jag ner 30 kg på 8 månader vägde mig två gånger men varannan vecka tog kag kort och mätte riktigt roligt :)

• Linlun

Belönar ni er själva när ni klarat ett delmål ? Jag funderar på om jag ska sätta upp ngn belöning. Jag älskar att handla kläder och skor så kanske ska skriva ner vad jag får handla när jag klarat ett mål.. Eller har ni ngt annat bra förslag på ngt som gör så man hÅller motivationen uppe ? :)

• Linlun

Hm ja jag får då skärpa till mig lite för nu tänker jag att jag ska få i belöning men köper det sen ändå :/ men nu vill jag ha ett par swedish hasbeens så kanske ska säga det som belöning vid nästa mål ? Får jobba på lite nu !!!

• Linlun

Frun: ja desto fler vi är desto roligare :). Det borde vara rätt , låter rimligt. Hoppas ngn annan kan ge bättre svar ...

• Linlun

Jajja: har du gått det idag ? Bra jobbat ! Var det inte varmt ? Vet inte var du bor men här i Sthlm idag var det galet varmt och jag är sjuk så halv nöjd :/

• Linlun

Jajja: då bor vi nära jag bor i Täby :). Kag klarar inte värmen bra gillar att sola och så men springa och gå när det är varmt nja inte min grej. Så jag gillar att springa på morgonen eller kvällen skönt att vi bor i Sverige år ju inte så många sol dagar ... ;)K

• Linlun

Ok nej fryser gör jag aldrig har aldrig vinterkläder tycker det är för varmt ... Brukar bli retad för det på jobbet :) och efter jag fött mina barn är jag alltid varm :/. Jag vill bo i Frankrike det är min dröm :)

• Linlun

Ok nej fryser gör jag aldrig har aldrig vinterkläder tycker det är för varmt ... Brukar bli retad för det på jobbet :) och efter jag fött mina barn är jag alltid varm :/. Jag vill bo i Frankrike det är min dröm :)

• Linlun

Dundermamman: bra jobbat!! Väldigt bra karaktär måste jag säga. Jajja: ja du måste ju gå du är duktig så välj låg poängare ;). Och duktigt med promena! Jag ska gå ikväll men ingen lång min man kommer hem från jobbet kl sju då ska vi gå en promenad, hoppas barnen vill sitta snällt i vagnen så man kan traska på lite !

Svar på tråden Några fler viktväktare?