Några fler viktväktare?
Är lite nyfiken på hur många points man får äta sen när man ska hålla vikten..? Någon som vet? Det är ju kanske individuellt men på ett ungefär..?
Är lite nyfiken på hur många points man får äta sen när man ska hålla vikten..? Någon som vet? Det är ju kanske individuellt men på ett ungefär..?
-0,6 kg den här veckan.. det är väl ok men skulle hellre ligga på runt -0,8 siktar på det den här veckan!
Jag hade en pointsfri dag igår när jag var på tjejmiddag! Hade tänkt räkna men det blev för om
ständigt tillslut. Jag drack vad jag kände för men höll mig ändå från att äta chips och godis och åt inte överdrivet mycke mat, får se vad vågen visar på måndag!
-0,1 den här veckan.. men det var ganska väntat ändå, jag har ju ätit över veckobonusen! Nu blir det nya tag!
Vägningsdag igår, -2 kg! Förra veckan stod jag still (-0,1 kg) så det kändes skönt med mer minus denna veckan! Har nått mitt 5% mål och hamnat under gränsen för fetma enligt BMI, känns verkligen bra! Nästa mål är 10% och sen under 80 kg! Ska nog sätta upp träningsmål också, har verkligen inte kommit igång med det! Hur motiverar man sig själv till träning!?