Några fler viktväktare?
Vad har du ätit idag då som inte kostar så mycket?

Varit ute och gått i 1,5 timmar innan lunch. Mest irriterad på min stegräknare för 49 kr på Clas olsson, som inte vill samarbeta idag. Studatals registrerar den inget alls, eller inte rätt. Är med i en tävling om flest steg. Hemligt pris. Sedan spelade jag tennis i en timme på efterniddagen men det var ganska lugnt. Har ätit 26 points idag.

Helt rätt inställning Gulletuss   

Jag räknar aldirg mina aktivitetspoints, utan försöker hålla mig så nära mina 26 som möjligt.
Ibland har jag legat på 27-27,5. 
Märker att jag bli rmätt på mycket mindre.
Imorse hade jag planerat att äta 1/2 grapefrukt, 1,5 dl yogurt med 2 dl havrefras och sedan en fullkorsmacka med skinka och kaffe. Jag fick kämpa i mig flingorna och sedan var jag tvärmätt. Mackan har jag sparat till ett mellanmål senare idag.        

Var igår ute ca 45 min med stavar. Fick lite mera tempo i gången. Riktigt skönt.
Jag känner faktiskt att jag mår mycket bättre nu efter nästan två veckor, piggare.
Jag orkade inte äta mackan imorse heller. Får nog börja skippa den helt och hållet.
Kanske äter jag den ikväll efter att jag har simmat om jag är hungrig. Tänkte simma 1 km igen.

Jag mäter mig inte, men man märker ju ändå i kläderna när måtten minskar runt midja och lår.

Har kommit hem från simhallen. Har simmat 1 km. Hade points kvar så det blev en liten macka med leverpastej och ett glas mjölk, då jag var hungrig.

I kväll här det invägning för mig.

-1,0 kg denna vecka. -3,1 kg på två veckor och guldstjärna. var ute på promenad med stavarna, men nu känns det i armarna. Har nu fyllt i morgondagens checklista.

Har suttit och planerat imorgon och hela helgen.
På lördag och söndag tänkte jag köra mättande dag. Har aldrig provat det tidigare.
Måste bara hitta på något bra mellanmål också.   

Imorgon räckte mina dagliga points till en VV 2-point bar. Mitt mys.
På lördag tänkte jag nalla av veckobunusen och dricka ETT glas rödvin till lammkotletten.
Har inte druckit en droppe sedan frn 26 januari.