Inlägg från: GladaFrun |Visa alla inlägg
  • GladaFrun

Några fler viktväktare?

Bra tips Linlun!

Det är också viktigt att inte jämföra sig med andra (bara bli inspirerad av framgångar) för alla har olika förutsättningar och det tar olika lång tid, men alla kan. När det tar tid är chansen också större att behålla målvikten sen.

• GladaFrun

Belöningar är superviktiga ð???

Jag hade en kompis som alltid köpte en liten påse godis varje gång hon fick guldstjärna (3 kg), hihi.

Jag belönade mig mest med shopping under min viktresa - kläder, parfym, nagellack...

• GladaFrun

Vi har ätit köttfärslimpa och pommes, skulle haft bea till

På två dagar m goda vänner har jag gått upp 2 kg Som tur är brukar såna snabba viktuppgångar gå fort att ta hand om!

• GladaFrun
    happy 78 skrev 2012-07-07 23:09:01 följande:
    Ja bea är gott hehe. Ni som bara gillar hemlagad, har ni provat lohmanders chilibea? Riktigt gott!
    Ja, den gillar vi Glad
    ~*~♥~*~ mamma till fyra fina ~*~♥~*~
  • GladaFrun

Hej, här går det lite tungt, har inte orkat fylla i checklistan och då blir det fel...

Nya tag på måndag!

• GladaFrun

Jag är inte så mycket för sötsaker, men vill kunna dricka några glas vin på helgen och inland äta lite chips. Det räcker veckobonusen till - fast i mindre mängd än förr såklart

• GladaFrun

Med det nya programmet vid årsskiftet sjönk det dagliga pp-antalet, men veckobonusen ökades. En del mat fick också ändrat pp-värde, tex havregryn blev "dyrare".

Jag tycker det nya är bättre för det ger ju en större flexibilitet med den ökade veckobonusen

• GladaFrun

Enligt VV har man 50 % bättre viktminskning om man både går på möten och använder onlineverktygen.

Där jag går är åldrarna ca 18-70, med en medelålder kanske på 45

• GladaFrun

Veckobonusen kunde variera förut, den sjönk när man gick ner i vikt, tror jag hade 49 när jag ammade och sen sjönk den till 42. Nu har alla 49.

1 dl havregryn är 4 pp, minns inte vad det var tidigare, det var konsulenten som sa att det ändrats

Svar på tråden Några fler viktväktare?