Några fler viktväktare?
Tack lillamillan! Äter mycket grönsaker inte galet mycket frukt. Balanserar på 24-27 pp äter sällan upp mina extra veckor point. Väger nästan all mat men dricker dåligt.
Tack lillamillan! Äter mycket grönsaker inte galet mycket frukt. Balanserar på 24-27 pp äter sällan upp mina extra veckor point. Väger nästan all mat men dricker dåligt.
Okej, nu behöver jag förstå om jag fattat detta rätt. Jag tänkte äta tre kassler skivor, fräsa zucchini, paprika, lök, kålrot i Wok med 1 tsk olja och sås på valio lätt laktisfri crème fraish, lime, basilika och vitlök, 2 msk. Vad blir det i pp?
Tack ulle75
Dundermamman: detta fixar du och självklar finns det plats för fler i vår vv tråd! Välkommen och BRA kämpat måste jag säga.
Nä det känns som om det är tack och hej för mig! Jag gör allt fel, fattar inte pp, läser om och om igen men jag verkar inte förstå. Dessutom tål jag inte mjölk och det gör det knepigt tycker jag.
Får försöka på annat vis eller jag vet inte längre. Tårarna rullar och det känns värdelöst!
Livet kanske känns bättre i eftermiddag när jag inte har fullt så ont i ryggen.
Hur som helst super grattis till er duktiga, duktiga tjejer. Ni kommer bli så fina!!!! Fortsätt som ni gör!!! GRATTIS!
Jag har fått ner 3 kg sedan 1/5 nu går jag upp sen går kg ner men inget mer.
Jag väger mat och håller på men det verkar inte fungera. Alla verkar rasa i vikt men inte jag. Jag går mycket och jag äter mycket grönsaker. Använder sällan vecko pp men nä då inget hjälper.
När alla andra fikar så dricker jag svart kaffe.
Det börjar tära på självförtroendet, jag klarar inte av detta. Står på läkemedel som ger viktippgång som biverkan, därför går jag som en besatt nu, har i snitt 25 pp motion varje vecka men nej jag blir bara fetare känna det som.
Förlåt jag verkligen drar ner stämningen.
Tack!