Inlägg från: iwannarock |Visa alla inlägg
  • iwannarock

Några fler viktväktare?

Tack :) det känns verkligen toppen, jag är så jäkla taggad nu, ska röra på mig som tusan i veckan

• iwannarock

Gulletuss---> Grattis .) va härligt. Idag ska jag köra lite hemmaträning tänkte jag, kan även bli en promenad i det fina vädret

• iwannarock

Grattis till alla minus :) satan va vi är duktiga :)

Just nu känner jag mig svullen hela tiden, fick mensen idag oxå så detta blir ett test o se om jag klarar mig utan sötsaker denna vecka. Vill verkligen inte ha ett plus på söndag.

Idag har jag bara än så länge ätit 3 pp, försov mig i morse o lillan skulle till sjukan, så packade ner en banan och drog iväg, tog även med mig vv grönsaksoppa som jag åt hos vännen medans hon åt (förmodligen) världens godaste pastasås som hon gjorde till henne o alla barnen, baconen doftade i hela köket

• iwannarock

Precis hemkommen från svärföräldrarna, där bjöds det på smörgåstårta och nybakta bullar, alla åt utom lilla jag som bara tog ett glas vatten o en kopp kaffe :) känner mig så stolt.

• iwannarock

Ja jag hoppas jag kommer kunna hålla det såhär nu, nu kommer mina stora barn i helgen så då ska det ju vara fredagsmys o lördagsgodis och gärna fikabröd hela tiden

• iwannarock

Har inte ätit något än idag :( lillan vägrar sova på nätterna så jag är helt slut, har ingen matlust men måste nog försöka få i mig nåt snart, kanske en vv soppa.

Hur går det för er andra då? På fredag blir det en heldag i bilen igen, får packa MASSA frukt så jag kan hålla borta sötsuget

• iwannarock

Jag älskar alla vv soppor som tur är :)

Här blir det ganska mycket knäckebröd, med keso o kaviar eller keso o messmör (så jäkla gott ihop) Många äter bars tror jag, Lidl har müsli bara som bara är 3pp per bar, jag har inte testat med dom ska tydligen vara jätte goda

• iwannarock

Precis inkommen efter en rask promenad i 35 min blev 4661 steg iaf bättre än att ligga på soffan :)

Igår va det vägning -0,5 har bara legat på soffan hela förra veckan så jag är väldigt nöjd ändå :) nu är det 2 veckor kvar till nästa vägning så då vill jag ha en hel del minus :)

• iwannarock

Opererades i måndags så här är det bara soffan som gäller :( hade sett fram emot en vecka med massa promenader då jag är helt barnledig men det går tyvärr inte. Har så ont så jag pallar inte ens att fixa frukost, mamma kommer hit snart o jag bad henne köpa med en drick yoghurt från Lidl, jag försöker att ändå äta ordentligt men just nu får det bli vad det blir.

Till middag idag blir det sprödbakade citronbitar med morötter o broccoli och igår blev det
    Morotspannkaka.

• iwannarock

Marlean---> Findus citronbitar :) tror det är sprödbakad torskfile med citronsmak, riktigt goda är dom

• iwannarock

Hela förra veckan har bestått av massa SKIT :( vet inte varför jag skyller på min operation, jag har kanske inte kunnat promenera men varför har jag ätit massa snuskigt?! Nä fy nu blir det att vara stenhård denna vecka för på söndag är det vägning

• iwannarock

På söndag kommer dödsdomen ;) förra veckan va ju helt skit, åt ute och som tur är så kunde jag skylla på operationen ;) har inte blivit en enda promenad då det helt enkelt inte går, har fortf väldigt ont och blir helt kocko av tabletterna, försöker iaf äta mer vv nu, igår kväll blev det lite glass men det är det enda onyttiga denna vecka. Får som sagt se vad vågen visar på söndag.

• iwannarock

Hallå :) Jag har inte lagt ner vv ;) mötet i söndags gick bra, så mycket bättre än vad jag trott, vågen visade +-0 och då har jag ätit massa skit i 1 1/2 vecka och inte rört mig nåt typ. Nu börjar allt bli bra efter operationen iaf så ikväll ska jag ge mig ut på en promenad :)
    Jag bor i Mariestad

• iwannarock

Möte igår :) -1,2 är så sjukt nöjd. Det har varit 2 kalas i veckan så bullar och tårta har åkt ner i mängder.

Fan va bra jag är :) och ett STORT grattis till till mig för jag förlovade mig i lördags :D

• iwannarock

Tack :)

Nu hoppas jag att denna vecka innehåller promenader, jag är så jäkla dålig på att röra på mig, känns som jag skyller på både det ena och det andra :( Men ska försöka ta mig ut på en promenad när lillan har vaknat, bror min följer med så det blir ingen powerwalk men en vanlig promenad är väl bättre än att ligga på soffan :)

Svar på tråden Några fler viktväktare?