Inlägg från: Luckiest |Visa alla inlägg
  • Luckiest

Några fler viktväktare?

Gött Mallas! Då blir man inspirerad kan jag tro!

Jajja: Så himla surt alltså. :( Har du ringt och pratat med någon konsulent om vad det skulle kunna bero på?

• Luckiest

Ja, här var det minsann heta diskussioner!
    Det är som sagt tur att alla kan sin egen kropp bäst. Olika åsikter har man såklart men vi får utgå från att alla goda råd som ges härinne är av ren välvilja!

Mallas: Var kan man hitta detta recept?

• Luckiest

Bra jobb mamaciiita!

Vad äter ni andra till frukost? Hur många pp brukar ni "låta den kosta"?

• Luckiest

Så bra med lite frukostinspiration!

För mig går det då hejdlöst segt. Känns lite som ett steg fram, två steg bak. Såhär i efterhand skulle jag aldrig skippat fylla i dessa tre veckor i sommar som resulterade i + 2,5 kilo för dom är då fan omöjliga att få bort nu. Bara - 0,5 kilo nu på 2,5 vecka så jag hoppas nu när mensen snart är förbi att det märks större skillnad på vågen!

Hur går det för er tjejer?

• Luckiest

Oj oj oj vad duktiga ni är! Jag kämpar på och har vägdag i morgon och hoppas då på att ha gått ner till samma vikt som jag hade gått ned till innan semestern!

Tränar ni andra mycket och vad tränar ni? Märker ni då någon skillnad i viktnedgång om ni tränat mot om ni någon vecka inte tränat?

• Luckiest

YummyMami: Ett - är alltid ett -! Skönt!

Mollan: Grymt! Du är riktigt inspirerande!

Jag tycker det är svårt att få till lunch och middag som kostar mindre än 10 pp.
    Har ni några tips på detta?

Vågen visade förresten - 1kg i fredags, skönt!

KÄMPA PÅ!

• Luckiest

Tack för recepten!
    Jag älskar också att laga mat men har aldrig varit något fan av lightprodukter. Kanske därför man ser ut som man gör, hahaha! Nämen skämt åsido men det jag tycker är svårt är att hitta ersättningsprodkter åt exempelvis crème fraiche. Turkisk yoghurt funkar kanske i bland men har en rätt sur eftersmak tycker jag, främst i varma rätter.
    Nä, blir nog till att fortsätta med fullfeta produkter men minska portionerna ännu mer.

• Luckiest

Vad duktiga ni är alla!

Mamacita: Jag måste också skärpa mig. Har också endast gått ned 0,5 kg på tre veckor. Under den tiden har jag inte ätit över några pp men dock ätit upp hela vecko bonusen och det verkar inte funka för mig...
    Power walk med en kompis i kväll och spinning på lördag. Nu jäklar blir det skärpning!

Pepp pepp!

Svar på tråden Några fler viktväktare?