Inlägg från: Anonym (försöker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (försöker)

Fisting

Anonym (ug kvinna) skrev 2012-06-12 13:23:31 följande:
    Fist ska absolut inte göra ont. Då görs det rejält fel. Det ska göras långsamt med mycket glid, mycket tålamod och den fistade ska ha en förmåga att slappna av när man gör det. Spänner man sig det minsta blir det tvärnit och gör ont. Då måste man backa lite och vänta tills spänningen släpper. Jag är undergiven men för den sakens skull så vill jag absolut inte uppleva smärta i underlivet.

Gör man rätt så är det ljuvligt skönt. Handen kommer åt precis överallt och man är totalt uppfylld. Jag kommer gång på gång på gång. Smeker man klitoris samtidigt så blir det den totala nådastöten för att skicka mig över kanten. Sist var jag så totalt, underbart slutkörd efteråt att jag inte kunde tänka klart på flera timmar. 

Och man blir definitivt inte slapp.
    jag å min kille försöker oss på fisting men har inte lyckats helt  ännu. har försökt köra ungefär som du säger myckt glid och försiktigt. nu har han rätt stora händer och jag rätt trång. kanske lite svårt då
  • Anonym (försöker)
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-06-12 13:58:36 följande:
    Lugn och ro och ingen stress är nyckelord här. Jag är trång men har klarat av både små och stora händer. A och O är att kunna slappna av och det ska aldrig kännas som ett måste. Du måste kunna njuta och slappna av för att det ska gå. Annars blir det bara en smärtsam obehaglig upplevelse och inte alls den fantastiska njutning det är om man gör rätt.
    Jag avbryter direkt om det gör det minsta ont. Har det börjat göra ont går det inte att slappna av och då finns det ingen poäng att fortsätta. 
    ok. tror du det är han som gör fel på något sätt eller är det jag som spänner mig kanske? går till en viss punkt sen känns det bara stopp. kan man träna upp det själv på något vis
  • Anonym (försöker)
    Anonym (Lyhörd) skrev 2012-06-13 11:00:26 följande:
    Det är min hand som får ug kvinna att sväva på moln. För oss handlar fisting helt och hållet om hennes njutning, och det har som hon skrev absolut ingenting med smärta att göra. Hon är trång, men det är inget problem att ge henne hela handen. Det handlar om vilja, tillit och förtroende. Hon vet att jag aldrig gör något som hon inte uppskattar. Mycket glidmedel är självklart.

När det tar emot, och det gör det då och då, pressar jag inte vidare, utan drar tillbaka handen en bit innan jag försiktigt försöker öppna henne ytterligare en bit. Det går sedan nästan för henne bara av att veta att hela handen är i henne, hon njuter något enormt av detta.

SIgnaturen försöker, det kan vara så att din pojkväns hand är i största laget. Vill ni ge det ett försök till så ligg på rygg, slappna av och se till att pojkvännen tar god tid på sig, samt att han inte är "på" hela tiden. Han måste dra sig tillbaka då och då. Lycka till!   
    tack till både dig och ug kvinna för era råd. ni verkar kunna det här märker jag. kör ni ofta fisting?

skall prova de med att slappna av och försök på nytt.
Svar på tråden Fisting