• Anonym (Fundersam)

    Fisting

    Hej en liten fråga till kvinnor tittade på en porrfilm med frugan häromdagen och då var det en sen med fisting.Det såg inte ut att vara skönt mer att det gjorde ont finns det kvinnor som tycker om att få upp en hel hand i fittan de borde ju bli lite slappt efteråt och då kan de ju inte va kul att få in en snopp sen varken för mannen eller kvinnan.

  • Svar på tråden Fisting
  • Anonym (det finns...)

    Ja, det finns kvinnor som gillar fisting och jag är en av dom!
    Jo visst gör det ont så man måste ju gilla smärta.   
    Nej, man blir inte slapp efteråt eller inget vi märkt av (jag och min man). Däremot kan man bli väldigt svullen så det känns mer trångt iaf för kvinnan efteråt när killen tränger in..
    Surfar man på fisting så har de ju värmt upp tidigare så det ser enklare ut än vad det är... Måste ta det långsamt framåt, och jag är för liten för att en hel hand ska gå in som de gör på vissa...

  • Anonym (ug kvinna)

    Fist ska absolut inte göra ont. Då görs det rejält fel. Det ska göras långsamt med mycket glid, mycket tålamod och den fistade ska ha en förmåga att slappna av när man gör det. Spänner man sig det minsta blir det tvärnit och gör ont. Då måste man backa lite och vänta tills spänningen släpper. Jag är undergiven men för den sakens skull så vill jag absolut inte uppleva smärta i underlivet.

    Gör man rätt så är det ljuvligt skönt. Handen kommer åt precis överallt och man är totalt uppfylld. Jag kommer gång på gång på gång. Smeker man klitoris samtidigt så blir det den totala nådastöten för att skicka mig över kanten. Sist var jag så totalt, underbart slutkörd efteråt att jag inte kunde tänka klart på flera timmar. 

    Och man blir definitivt inte slapp.

  • Anonym (försöker)
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-06-12 13:23:31 följande:
    Fist ska absolut inte göra ont. Då görs det rejält fel. Det ska göras långsamt med mycket glid, mycket tålamod och den fistade ska ha en förmåga att slappna av när man gör det. Spänner man sig det minsta blir det tvärnit och gör ont. Då måste man backa lite och vänta tills spänningen släpper. Jag är undergiven men för den sakens skull så vill jag absolut inte uppleva smärta i underlivet.

    Gör man rätt så är det ljuvligt skönt. Handen kommer åt precis överallt och man är totalt uppfylld. Jag kommer gång på gång på gång. Smeker man klitoris samtidigt så blir det den totala nådastöten för att skicka mig över kanten. Sist var jag så totalt, underbart slutkörd efteråt att jag inte kunde tänka klart på flera timmar. 

    Och man blir definitivt inte slapp.
    jag å min kille försöker oss på fisting men har inte lyckats helt  ännu. har försökt köra ungefär som du säger myckt glid och försiktigt. nu har han rätt stora händer och jag rätt trång. kanske lite svårt då
  • Anonym (ug kvinna)
    Anonym (försöker) skrev 2012-06-12 13:46:22 följande:
    jag å min kille försöker oss på fisting men har inte lyckats helt  ännu. har försökt köra ungefär som du säger myckt glid och försiktigt. nu har han rätt stora händer och jag rätt trång. kanske lite svårt då
    Lugn och ro och ingen stress är nyckelord här. Jag är trång men har klarat av både små och stora händer. A och O är att kunna slappna av och det ska aldrig kännas som ett måste. Du måste kunna njuta och slappna av för att det ska gå. Annars blir det bara en smärtsam obehaglig upplevelse och inte alls den fantastiska njutning det är om man gör rätt.
    Jag avbryter direkt om det gör det minsta ont. Har det börjat göra ont går det inte att slappna av och då finns det ingen poäng att fortsätta. 
  • Anonym (försöker)
    Anonym (ug kvinna) skrev 2012-06-12 13:58:36 följande:
    Lugn och ro och ingen stress är nyckelord här. Jag är trång men har klarat av både små och stora händer. A och O är att kunna slappna av och det ska aldrig kännas som ett måste. Du måste kunna njuta och slappna av för att det ska gå. Annars blir det bara en smärtsam obehaglig upplevelse och inte alls den fantastiska njutning det är om man gör rätt.
    Jag avbryter direkt om det gör det minsta ont. Har det börjat göra ont går det inte att slappna av och då finns det ingen poäng att fortsätta. 
    ok. tror du det är han som gör fel på något sätt eller är det jag som spänner mig kanske? går till en viss punkt sen känns det bara stopp. kan man träna upp det själv på något vis
  • Anonym (ug kvinna)
    Anonym (försöker) skrev 2012-06-12 14:10:36 följande:
    ok. tror du det är han som gör fel på något sätt eller är det jag som spänner mig kanske? går till en viss punkt sen känns det bara stopp. kan man träna upp det själv på något vis
    Det enda man egentligen kan träna upp är förmågan att slappna av. Att inte spänna sig när det pressar på. Sen är kommunikationen er emellan viktig. Man måste "dutta" sig fram. Det går inte bara att pressa in hela handen på en gång. Man pressar på lite så tar det emot. Då får man avvakta ett tag så musklerna slappnar av och töjer sig lite. Sen pressar man lite till osv.
    Det är när det kommer till den punkten du pratar, att det tar stopp, som man väntar lite och sen trycker lite igen. Men känner du att det inte känns bra, är obekvämt eller gör ont så avbryt. Meningen är att det ska vara skönt. 
  • OlleSQ

    Nej, det blir inte slappt. För att det skall funka så krävs det att tjejen kan slappna av, att man tar det försiktigt. Det funkar inte att trycka in hela näven på en gång. Sakta.. smörja in ordentligt, så till slut kommer man in helt med handen. Saker att tänka på är att vara lyhörd, ha kortklippta naglar och ser till att handen är insmord, allt som skall in skall vara kladdigt innan man kommer in...

    Sen det där med slappt. Tränar man nått blir det inte slappt. Tränar man inte alls så blir det slappt.

  • Anonym (Lyhörd)

    Det är min hand som får ug kvinna att sväva på moln. För oss handlar fisting helt och hållet om hennes njutning, och det har som hon skrev absolut ingenting med smärta att göra. Hon är trång, men det är inget problem att ge henne hela handen. Det handlar om vilja, tillit och förtroende. Hon vet att jag aldrig gör något som hon inte uppskattar. Mycket glidmedel är självklart.

    När det tar emot, och det gör det då och då, pressar jag inte vidare, utan drar tillbaka handen en bit innan jag försiktigt försöker öppna henne ytterligare en bit. Det går sedan nästan för henne bara av att veta att hela handen är i henne, hon njuter något enormt av detta.

    SIgnaturen försöker, det kan vara så att din pojkväns hand är i största laget. Vill ni ge det ett försök till så ligg på rygg, slappna av och se till att pojkvännen tar god tid på sig, samt att han inte är "på" hela tiden. Han måste dra sig tillbaka då och då. Lycka till!   

  • Tom Bo

    Ville bara skriva ett par rader för att hålla med om de som tidigare skrivit om att det inte blir slappt efter fisting.
    Min erfarenhet är i o f s begränsad till de två kvinnor som jag fistat, men ingen av dem var slapp på något vis. Även direkt efter en stund med fisting så var det väldigt skönt och omkramande att tränga in i dem med mitt stånd istället för med handen.

  • Anonym (försöker)
    Anonym (Lyhörd) skrev 2012-06-13 11:00:26 följande:
    Det är min hand som får ug kvinna att sväva på moln. För oss handlar fisting helt och hållet om hennes njutning, och det har som hon skrev absolut ingenting med smärta att göra. Hon är trång, men det är inget problem att ge henne hela handen. Det handlar om vilja, tillit och förtroende. Hon vet att jag aldrig gör något som hon inte uppskattar. Mycket glidmedel är självklart.

    När det tar emot, och det gör det då och då, pressar jag inte vidare, utan drar tillbaka handen en bit innan jag försiktigt försöker öppna henne ytterligare en bit. Det går sedan nästan för henne bara av att veta att hela handen är i henne, hon njuter något enormt av detta.

    SIgnaturen försöker, det kan vara så att din pojkväns hand är i största laget. Vill ni ge det ett försök till så ligg på rygg, slappna av och se till att pojkvännen tar god tid på sig, samt att han inte är "på" hela tiden. Han måste dra sig tillbaka då och då. Lycka till!   
    tack till både dig och ug kvinna för era råd. ni verkar kunna det här märker jag. kör ni ofta fisting?

    skall prova de med att slappna av och försök på nytt.
  • Anonym

    Drömmer om att bli fistad ordentligt! Men sambon har jävligt stora händer, så får nöjamig med att det är stopp vi tummen...

  • Anonym (Lyhörd)
    Anonym (försöker) skrev 2012-06-13 19:39:41 följande:
    tack till både dig och ug kvinna för era råd. ni verkar kunna det här märker jag. kör ni ofta fisting?

    skall prova de med att slappna av och försök på nytt.

    Fisting är endast ett av många sätt på vilka jag ger henne njutning, så nej, det sker inte ofta. Hon vill nog få det oftare  
    Hur har det gått för er, har ni fått det att fungera? 
  • Anonym (ug kvinna)
    Anonym (Lyhörd) skrev 2012-06-25 10:15:49 följande:
    Fisting är endast ett av många sätt på vilka jag ger henne njutning, så nej, det sker inte ofta. Hon vill nog få det oftare  
    Hur har det gått för er, har ni fått det att fungera? 
    Hon vill ha många saker oftare.
  • Anonym (Åren går)

    Hur har det gått, är fisting vedertaget i dag, eller är det bara ? vissa? som håller på med det?

  • Anonym (Röv experten)

    Här är mina tips:

    Nu är jag inte expert på vaginal töjning men däremot på anal töjning och jag är helt övertygad att samma tekniker bör användas.

    Att som nybörjare avråder jag att direkt börja fista musen med handen och även om man håller på i 30min så är det en för snabb töjning från 5cm till 9-10cm. Vävnaden ska sträckas från 15cm till 30cm omkrets med sträva händer med grov hud och naglar.

    Gör så här:

    Använd leksaker då helst en rejäl ?tyv dildo med vaceline och låt dildo vara inne medan du är uppe och är aktiv med städning/knäböj/gå ner på huk då o då. Du bör ha på dej en body/baddräkt som håller kvar dildon i dej så att den kan glida ut när du står upp men inte trilla ur dej. När du går ner i knäböj ska bodyn trycka in dildon i dej och alltså röra sig in/ut medan du rör dej. Från början kommer gå som en stel pinne och knappt våga böja dej men väldigt snart har din slida/anal fysiskt accepterat föremålet i dej som naturligt och samma gäller att du mentalt accepterar dildon och slappnar av och kroppen lär sig hur den ska förhålla sig till denna nya sak. Ha inte för bråtton och fortsätt gärna bära den mimst 30min efter att du tror att din kropp accepterat dildon och gärna mycket längre tex under ett arbetspass i tradgården el när du sover.

    Sen återgår ni till sängen och finner något större föremål än dildon och upprepar hela denna procedur. Det kan vara en gurka, flaska osv och är ytan sträv använd kondom över och i små steg töja ut dej på ett smärtfritt kontrollerat sätt tills den sista leksaken är aningen grövre än din partners fistande hand.

    Vittsen med detta är du nu lärt din mus både fysiskt o mentalt i att ta emot grova saker och nästa gång och resten av livet kommer det gå väldigt lätt och framförallt du kan börja njuta från första stund av leken.

Svar på tråden Fisting