Inlägg från: Anonym (ug kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ug kvinna)

Fisting

Fist ska absolut inte göra ont. Då görs det rejält fel. Det ska göras långsamt med mycket glid, mycket tålamod och den fistade ska ha en förmåga att slappna av när man gör det. Spänner man sig det minsta blir det tvärnit och gör ont. Då måste man backa lite och vänta tills spänningen släpper. Jag är undergiven men för den sakens skull så vill jag absolut inte uppleva smärta i underlivet.

Gör man rätt så är det ljuvligt skönt. Handen kommer åt precis överallt och man är totalt uppfylld. Jag kommer gång på gång på gång. Smeker man klitoris samtidigt så blir det den totala nådastöten för att skicka mig över kanten. Sist var jag så totalt, underbart slutkörd efteråt att jag inte kunde tänka klart på flera timmar. 

Och man blir definitivt inte slapp.

• Anonym (ug kvinna)
    Anonym (försöker) skrev 2012-06-12 13:46:22 följande:
    jag å min kille försöker oss på fisting men har inte lyckats helt  ännu. har försökt köra ungefär som du säger myckt glid och försiktigt. nu har han rätt stora händer och jag rätt trång. kanske lite svårt då
    Lugn och ro och ingen stress är nyckelord här. Jag är trång men har klarat av både små och stora händer. A och O är att kunna slappna av och det ska aldrig kännas som ett måste. Du måste kunna njuta och slappna av för att det ska gå. Annars blir det bara en smärtsam obehaglig upplevelse och inte alls den fantastiska njutning det är om man gör rätt.
    Jag avbryter direkt om det gör det minsta ont. Har det börjat göra ont går det inte att slappna av och då finns det ingen poäng att fortsätta. 
  • Anonym (ug kvinna)
    Anonym (försöker) skrev 2012-06-12 14:10:36 följande:
    ok. tror du det är han som gör fel på något sätt eller är det jag som spänner mig kanske? går till en viss punkt sen känns det bara stopp. kan man träna upp det själv på något vis
    Det enda man egentligen kan träna upp är förmågan att slappna av. Att inte spänna sig när det pressar på. Sen är kommunikationen er emellan viktig. Man måste "dutta" sig fram. Det går inte bara att pressa in hela handen på en gång. Man pressar på lite så tar det emot. Då får man avvakta ett tag så musklerna slappnar av och töjer sig lite. Sen pressar man lite till osv.
    Det är när det kommer till den punkten du pratar, att det tar stopp, som man väntar lite och sen trycker lite igen. Men känner du att det inte känns bra, är obekvämt eller gör ont så avbryt. Meningen är att det ska vara skönt. 
  • Anonym (ug kvinna)
    Anonym (Lyhörd) skrev 2012-06-25 10:15:49 följande:
    Fisting är endast ett av många sätt på vilka jag ger henne njutning, så nej, det sker inte ofta. Hon vill nog få det oftare  
    Hur har det gått för er, har ni fått det att fungera? 
    Hon vill ha många saker oftare.
Svar på tråden Fisting