Fisting
Här är mina tips:
Nu är jag inte expert på vaginal töjning men däremot på anal töjning och jag är helt övertygad att samma tekniker bör användas.
Att som nybörjare avråder jag att direkt börja fista musen med handen och även om man håller på i 30min så är det en för snabb töjning från 5cm till 9-10cm. Vävnaden ska sträckas från 15cm till 30cm omkrets med sträva händer med grov hud och naglar.
Gör så här:
Använd leksaker då helst en rejäl ?tyv dildo med vaceline och låt dildo vara inne medan du är uppe och är aktiv med städning/knäböj/gå ner på huk då o då. Du bör ha på dej en body/baddräkt som håller kvar dildon i dej så att den kan glida ut när du står upp men inte trilla ur dej. När du går ner i knäböj ska bodyn trycka in dildon i dej och alltså röra sig in/ut medan du rör dej. Från början kommer gå som en stel pinne och knappt våga böja dej men väldigt snart har din slida/anal fysiskt accepterat föremålet i dej som naturligt och samma gäller att du mentalt accepterar dildon och slappnar av och kroppen lär sig hur den ska förhålla sig till denna nya sak. Ha inte för bråtton och fortsätt gärna bära den mimst 30min efter att du tror att din kropp accepterat dildon och gärna mycket längre tex under ett arbetspass i tradgården el när du sover.
Sen återgår ni till sängen och finner något större föremål än dildon och upprepar hela denna procedur. Det kan vara en gurka, flaska osv och är ytan sträv använd kondom över och i små steg töja ut dej på ett smärtfritt kontrollerat sätt tills den sista leksaken är aningen grövre än din partners fistande hand.
Vittsen med detta är du nu lärt din mus både fysiskt o mentalt i att ta emot grova saker och nästa gång och resten av livet kommer det gå väldigt lätt och framförallt du kan börja njuta från första stund av leken.