• Jajja87

skäms för att man köper icas billiga blöjor??

Vi köper nästan alltid ica basic blöjor, för att det är dem som passar våra barn perfekt aldrig läckt igenom eller något! dessutom mycket billigare, finns ingen anleding att köpa någon annan sort. liberos blöjor skaver och dem har dem blivit röda på innalåren av!! om man vill slösa pengar på blöjor får väl folk göra det!! haha!

• Jajja87
    Anonym (dåliga) skrev 2012-06-15 20:07:07 följande:
    Skämmas ska du inte behöva göra, men jag anser att icas blöjor (antar att du menar ica basic) är mycket sämre än tex libero som jag köper. Både passform och uppsugningsförmåga och kvalite. Så klart icas är billigare än libero när de är sämre kvalite. Man får vad man betalar för. Så är det. Varför tror du icas blöjor är så mycket billigare annars? Har även testat willys blöjor och de var också dåliga.

Jag köper dyrt för jag vet de är bäst.  Men självklart får du köpa icas om du tycker de är bra. Men jag tycker de är skit!

våra ica basic har aldrig läckt, och har passat våra barn perfekt, däremot liberos blöjor är alldelles för hårda och fyrkantiga så dem har blivit röda av dem för det skavt.
Svar på tråden skäms för att man köper icas billiga blöjor??