• 2014 baby

    regnbågsbebisar 2013

    jag har  precis plussat efter fjärde heminseminationen och bf är 24:e februari!fler som nyss plussat? här kan vi följas åt

  • Svar på tråden regnbågsbebisar 2013
  • Rengbågsfamilj

    Vi plussade i dag efter 2:a inseminationen. BF Feb 2013!!!!

  • Luxie

    Hej!

    Roligt att följas åt här =)  Efter 3 inseminationer och 1 IVF så väntar vi äntligen barn, beräknad 20 februari =)
    Var på ultraljud i fredags och fick se vår lilla bebis, fantastiskt!
    Hur är er graviditet? Själv har jag en helt underbar fru som springer på toa varje kvart och somnar innan 9 nästan varje kväll =)   

  • 2014 baby

    jag springer också på toa stup i kvarten och sen är jag trött med!har ni ömma bröst? jag har inte så ömma bröst denna gång fast förra gången hade jag väldigt ömma bröst. kul att se att fler hittat hit :)

  • Rengbågsfamilj

    Frugan känner sig trött och så är det flitiga toalettbesök som gäller. Det känns alltid lite nervöst så här i början, man vill ju att allt. ska gå vägen.

  • 2014 baby

    håller med att det känns nervöst så här i början för som du skriver man vill ju att det går vägen!vi har samma bf 

  • SnorkFröken01

    Grattis till alla plus!! 
    Kul med fler regnbågsbebisar, vi håller tummar och tår för att allt ska gå vägen. Men det gör det säkert.
    Vi är i vecka 17 så det blir ju ingen 2013 bebis här, men vill ändå passa på och gratta er. Blir så glad när jag läser om plus. 

  • Tooticki

    Jag och min fru väntar oss en den 21 februari. Jag är konstant trött och illamående, men det får det väl vara värt.
    Vi gjorde 2 inseminationen på akademiska.
    Vi ska göra ett UL i nästa vecka.

  • Annie2012

    Äntligen har miraklet hänt också oss! Runt den 8 mars 2013 ska vår lilla skatt födas. Vi lyckades på vår tredje insemination på SU i Göteborg. Så glada!! :D 

    3+6 idag och än så länge bara lite trött, lite illamående och idag så har brösten fullkomligt exploderat i storlek!! Haha.....det är så fränt att kroppen börjar anpassa sig så snart. :)  


  • SnorkFröken01
    Annie2012 skrev 2012-06-28 22:11:11 följande:
    Äntligen har miraklet hänt också oss! Runt den 8 mars 2013 ska vår lilla skatt födas. Vi lyckades på vår tredje insemination på SU i Göteborg. Så glada!! :D 

    3+6 idag och än så länge bara lite trött, lite illamående och idag så har brösten fullkomligt exploderat i storlek!! Haha.....det är så fränt att kroppen börjar anpassa sig så snart. :)  
    Åh en Kvinnodagsbebis! Grattis.
Svar på tråden regnbågsbebisar 2013