• Anonym

BH-storlekar?

75H, ska göra en förminskning!

• Anonym
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:17:08 följande:
    kan tänka mig att diverse ryggproblem o svårhet att hitta bhar som passar ligger bakom det eller?
    Japp, alldeles riktigt! Trodde de skulle bli mindre av amning och viktnedgång, men nej, så nu ska de bort!!!!Flört
  • Anonym
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:20:26 följande:
    Det brukar bli så för vissa tyvärr I guess!  Låter bra det för dig ;)  När ska de bort då?  Antar att det går att bröstknulla dig då? 
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:30:10 följande:
    Nej men precis. Konstant smärta ska man inte behöva leva med liksom. Låter jättejobbigt. Kramar på dig! Hoppas allt går bra i slutändan så du kan göra din förminskning Förmodar att de går att bröstknulla dig me den storleken typ?
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 17:33:30 följande:
    Schysst! Brukar killar och män vilja bröstknulla dig? lite nyfiken sådär :)
    Fixerad much?
  • Anonym

Går hela den här tråden ut på att TS ska fråga om bröstknull? Fräscht.

• Anonym
    Anonym (:)) skrev 2012-06-16 20:09:50 följande:
    Vart köper du bh:ar ?? Tycker det är svårt å hitta har hittat på internet nån gång men dom är både dyra och mindre snygga vart handlar du ? Å bikinis ? Just när man har stor kul storlek är det svårt å hitta men just å vara så liten runt som 70 då blir det ännu svårare . Brukar vara från 75 på flesta ställen
    Ja det är trixigt. På Change har de i min storlek. Inte så många modeller men några i alla fall. Bikini är JÄTTEsvårt. Men jag hittade en överdel för några år sedan. Kommer inte ihåg i vilken affär. 
  • Anonym
    Anonym (:)) skrev 2012-06-16 20:21:38 följande:
    Håller med bikini är svårast å hitta
    Ja, en gång när jag hittade en med bygel som passade (det var i USA) så blev jag så glad att jag började gråta. Den kostade motsvarande tusen spänn och jag var student men jag slantade upp pengarna bara för att äntligen få ha en som passade. 
  • Anonym

75H
    Köper BH från Change och Figleaves

Svar på tråden BH-storlekar?