Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

längtar efter + efter missfall

hoppar in i den här tråden om det går bra

fick ett tidigt missfall i maj och är nu på första försöket efteråt, har precis haft äl och bim den 3/8. 

• Anonym (m)
    jonie skrev 2012-07-23 21:17:34 följande:
    Ok blev för kissnödig. Testade med 2 till CB och fick se "Gravid 1-2" och "Pregnant 1-2" Jag tror banne mig jag är gravid :D
    så roligt stort grattis
  • Anonym (m)
    8185 skrev 2012-07-24 12:11:09 följande:
    Idag är ingen bra dag. Börjar tvivla på mig själv och mina symtom. Nu känns det mer som att mensen är på gång :(
    Jag känner mig skakis, svettig och fumlig. Precis som de första dagarna vid mensen.
    Gravtesten kom idag också, nej idag har jag ingen bra dag...
    Förlåt för det negativa inlägget. Behövde få ur mig lite bara.
    ge inte upp hoppet, kramar
  • Anonym (m)

Tessan: låter spännande

själv är jag äl+7 i dag och har dom senaste dagarna haft "dragningar" i ljumskarna samt illamående, men det kan mycket väl vara önske tänkande. själv tänker jag försöka vänta med att testa till nästa fredag (bim)

ha en bra dag alla    

• Anonym (m)
    Lajsa82 skrev 2012-07-29 13:34:16 följande:

Ni med regelbunden mens, kom eran mens som vanligt efter missfallet eller dröjde det några månader innan den kom igång?

den var lite försenad men det rörde sig om dagar, jag var aldrig hos någon läkare och fick det deklarerat som missfall, men jag pratade med bm som sa att så länge jag inte fick feber eller konstinga blödningar så behövdes inte det.
  • Anonym (m)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-29 13:58:44 följande:
    Säger bara det fy fasiken va ont jag har i min mage , och nu idag började brösten ömma och sticka igen ,, det drar liksom i äggstockarna och ont i livmodern !! Åhh vill testa idag men vet att jag lär vänta till minst i morgon bitti med morgon urin :)

spänande

är på äl +9 i dag, i bland känner jag mig som om jag helt klarat är gravid och i bland känns det lika klart att jag inte är det.

funderar på om jag ska vänta med att testa tills på söndag eller så, är lite orolig för att testa och få ett "inte gravid"     
  • Anonym (m)

ser helt klart en antydan till något tessan

• Anonym (m)
    Lullan skrev 2012-07-30 11:29:17 följande:
    Kan inte fatta de ÄNTLIGEN 4mån efter vårt MA plussade vi äntligen igår!!! Lyckan är enorm men rädslan för ännu ett missfall är större.. Men jag är så glad nu!
    grattos
  • Anonym (m)

Tessan: tycker mig kunna se ett sträck

• Anonym (m)

efter att i flera dagar mått illa, haft spänningar i brösten, samt att det känns som om mensen varit på g men inte dykt upp, samt att dom senaste två dagarna har upplevt att det huggit till när jag har sträkt på mig så tog jag i morse mod till mig och testade (bim -2)

använde clearblues digitala och resultatet blev gravid 1-2 veckor

så nu hoppas jag bara att allt går vägen den här gången    

Svar på tråden längtar efter + efter missfall