jonie skrev 2012-07-15 19:10:50 följande:
Hoppas på det! Vore kul om vi båda lyckas plussa samtdiigt sen för plussa ska vi banne mig göra nu i juli!
Det hade inte jag hört, att luteafasen alltid är lika lång! Men vad bra i såna fall, för jag har känt att jag inte haft nån aning om när jag kan förvänta mig BIM den här gången!
Men då borde jag ha BIM först den 29/7 eftersom jag i alla fall tidigare haft ÄL på dag 13 och en cykel på 28 dagar... Det skulle i såna fall ge mig en cykel på 32 dagar den här gången... Drygt att behöva vänta så länge... Men sist plussade jag på ÄL+12 så jag lär ju tjuvstarta nu

Då hoppas jag på ett glatt besked 26/7

Ja nu ska vi plussa och får... tja vad blir det, aprilbebisar va? Vårbarn, det är trevligt det. :)
Faktum är att jag är rätt säker på att även om lutealfasens längd är väldigt olika från person till person så ska den alltid vara densamma för samma person. Jag ska försöka hålla mig från att tjyvtesta i förväg men vi får väl se hur det går... Tänker iaf absolut inte testa innan onsdagen 25.
Anonym (Tessan) skrev 2012-07-15 20:58:14 följande:
Härligt!!! Håller tummarna för er:) själv är det min tur på fredag:) tror jag kommer få glad gubbe på torsd el fredag så då blir det en 3 dagars :) och nu ska det bli en bebis !!!!
Lycka till! Och håll oss uppdaterade, hoppas de blir glatt till helgen för dig! :)
annaa83 skrev 2012-07-16 09:01:29 följande:
Va kul med lite framgångar här med ägglossning =)
Jag kunde för första gången ana en svag linje på ägglossningsstickan! Känns bra, tror den kommer bli starkare!!
Spara testen eller gör som jag och fota dem varje morgon, det är mycket lättare att se om strecken blir starkare när man kan jämföra testerna med varandra! Håller tummarna!