längtar efter + efter missfall
Lajsa 83; hej o välkommen :) klart du får vara med:) tyvärr kan jag inte hjälpa dig men kanske dom vill kolla upp allt innan en ny grav ??
Lajsa 83; hej o välkommen :) klart du får vara med:) tyvärr kan jag inte hjälpa dig men kanske dom vill kolla upp allt innan en ny grav ??
Vår väntan; härligt med en tjej dag:) låter ju kanon ju med dina symtom:) har själv likadant och idag börjar det även sticka /strama i brösten,, alltså jag blir galen om det inte är ett + denna månad då jag tycker jag har alla symtom:) he he
Det var väl inte riktigt planerat då:) men välkommet!!! Då vi har 2 barn sen innan men nu är jag så bebis sugen:) o vill verkligen ha 1 till :) ni då?
Vår väntan; håller tummarna att du får ditt + !! När tänker du testa ? Jag har ju också BIM 4/8 :)
8185: man kan ju hoppas,, när har du BIM ? Kanske för tidigt i testa ? Annars är det bara på't igen o försöka :) kram till er:)
ok men än finns hoppet:)...
ÄL +5 molande värken fortsätter även idag,igår kväll innan jhag somande vid 00 så hade jag kraftiga mensvärkar...kommer inte ihåg att jag haft så här varenda dag efter ägglossning (eller så har jag d)..även väldigt varm i kroppen temp på 37,6 så jag håller nog på o bli sjuk:(......har ni haft ont sen ägglossning o ända till mensen kom? det kanske man har:) brösten känns mycket tyngre än vanligt också...ähh nu vill jag att dagarna ska gå så man får testa nån gång:) alla mina symtom kan ju vara fejk också:(..då jäklar!!:)
hej tjejer:) måste bara skriva av mig lite,har sån jäkla mensvärk så jag håller på o bli tokig,sen har jag nu senaste 2 dagarna blivit så "dålig" i magen...kanske är att jag blivit mer känslig nu efter missfallet?
Väntan ; ok ja jag testar nog på måndag morgon urin:) Themore: jag kan bli lite dålig samma dag som jag ska få mens och sen dagarna efter men nu är det ju inte mens förrän den 4/8 så jag tycker det är få tidigt med d! Kanske på väg o bli sjuk då jag är så varm också
Jo jag tror det fick positivt ÄL test i fredags , men kan ju lika gärna vara sjuk feber .. 8185: nja tror nog kroppen spelar mig ett spratt :(
Jonie; tack skönt att du följer oss:) jadu nåt konstigt är det med min tjejmage fy sjutton va jag är uppsvälld och ont :( .. Sen känns mina bröst så mycket tyngre och ibland ömmar dom , äl +6 i morgon :) Åhhh vill testa nu helst igår;) köpte hem ett till test idag så nu jäklar kan jag testa from måndag :) nattinatt får se om det dyker upp nå mer i morgon:)