Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

The more; kanske den är längre ? Du har inte haft nån mens emellan MF och försöket nu? Så kanske den är lite förlängd .. Hoppas på det!! Känslan idag säger också mig att det inte blir något denna gång :( .. Men mensvärk till tusan fortfarande , men tycker bröstsmärtan har avtagit ,, men tar mig ett test på måndag eller så väntar jag till tisdag morgon ? Vad tycker ni har BIM nästa lördag

• Anonym (Tessan)

The more; va synd men nu bara ta nya tag!! Kommer säkerligen följa efter er nästa helg!! Då mensen kommer:( ,, ska nig vänta med o testa till onsdag morgon om jag nu kan :)!!

• Anonym (Tessan)

Hej mina vänner :) Äl + 8 idag och tror inte det blir något + denna gÅng :( ,, molande värk och lite tröttare än vanligt , men är säkert bara semester trött:) jaja kanske blir en maj bebis :)

• Anonym (Tessan)

weiiii snart är det dags o börja testa:) vet inte om jag ska prova ett test i morgon bitti eller om jag ska vänta till tisdag?...kommer bli så besviken om det inte visar något om jag tar ett i morgon...vet inte men är väl inte så vanligt o + på ÄL +9?? är väl bara du jonie:) jaja men snart är det ju tisdag:)

har ganska molande värk idag också och sticker i brösten...sen tycker jag mig ana lite illamående men vet inte om det är min vanliga halsbränna/knepiga mage:)

• Anonym (Tessan)

Lajsa; min mens kom igång Direkt efter missfallet

• Anonym (Tessan)

Säger bara det fy fasiken va ont jag har i min mage , och nu idag började brösten ömma och sticka igen ,, det drar liksom i äggstockarna och ont i livmodern !! Åhh vill testa idag men vet att jag lär vänta till minst i morgon bitti med morgon urin :)

• Anonym (Tessan)

hej...är helt skakis nu ocg darrig,kunde inte hålla mig och tog ett test nu på em urin och jag tycker mig ana ett svagt + men vet ju inte om det kan vara ett spök och nu när ja kollar efter tiden gått ut (vet att man inte ska läsa av) så syns det bra mycket mer??

• Anonym (Tessan)

Jo jag har 1 digitalt med vecko o 1 digitalt där det kommer + eller - , sen ett vanligt clearblue ,, men ska jag ta ett kort nu nån timme efter? Tog aldrig kort då det var färskt :) är nog bara spök spök spök

Svar på tråden längtar efter + efter missfall