Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

svårt o se kanske men fick ett väldigt svagt idag äl+8 på em urin...men det är väl ett sånt där spökstreck..men det är även kvar fast det gått några timmar?? får ta ett nytt i morgon ÄL+9 vad tror ni ,ni som kan detta:)?
  • Anonym (Tessan)

tillägger att detta knäppte jag efter nån timme efter testet togs då jag inte tänkte på att knäppa då,

• Anonym (Tessan)

Gör så Jonie:) vad tror ni andra dom ser detta ? Vill höra vill höra :) men jag tror det är ett spök , men jag är ju tidig än också !

• Anonym (Tessan)

Anonym m; åhh ja tänk om det är sant!! Och inte nåt fejk , o att jag är så pass tidig så att det blir så !!

• Anonym (Tessan)

ja något är ju där men det kan ju likagärna vara dom där spöken:(...nja väntar med veckoi.. och tar ett till vanligt CB i morgon bitti...:)

• Anonym (Tessan)

Gomorron :) har precis slagit upp mina gröna:) ska ligga och dra mig en liten stund , fan tror inte att det är något :( kommer bli så besviken !!!

• Anonym (Tessan)

Tog ett clearblue och det kanske är ett litet svagt men nu har jag tappat hoppet :( .. Blir nog o försöka igen i augusti ,,, får ta ett nytt på onsdag o kolla :) då är jag på BIM - 3

• Anonym (Tessan)

Ja alltså har sån mensvärk , drar i äggstockarna och att brösten har blivit tyngre och ömmar .. Jo det är ju tidigt än , testar på onsdag morgon nästa gång;) men det kanske blir en majbebis:)

• Anonym (Tessan)

Nej maj bebis är inte alls dumt:) ja det återstår o se denna vecka :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall