längtar efter + efter missfall
8185: ja jag visste nog också d :) tack:) håller tummarna för dig !! Tror på majbebis:)
8185: ja jag visste nog också d :) tack:) håller tummarna för dig !! Tror på majbebis:)
Tack men tror faktiskt det kommer bli MF denna gång också :( , + blir inte starkare :( .. Men tog ett digitalt idag igen och det stog gravid 1-2 men tycker det borde visa gravid 2-3 nu? :( är i v 4+3 eller 4+2 .. Så kommer säkerligen komma hit igen och försöka igen:(.. Va fan 2 missfall på raken !!.. Kanske är fjollig men tycker + borde bli starkare är på BIM + 2 idag
Hej:) får hoppa in här igen .. Min känsla stämde igen , tog ett nytt digitalt imorse och det visade inte gravid!! Så något har avstannat !! :(.. KK ska runga vid 13 så får se vad dom säger , väntar bara på blödningen nu !! Tror o vi har pratat om att vi kanske ska ge oss nu!? Får se om nån vecka hyr vi känner !! Vi har ju 2 underbara barn:) lycka till alla här inne, en stor kram till er
ja nu så kom blödningen:(...men skönt att kroppen tar hand om det själv!!..räknar detta som min första mensdag så om vi nu ska försöka så jag vet när ägglossning ska bli:)
mia: vilken synd men hoppas din mens kommer snart,eller att du får ditt+...är du över BIm?
vårväntan: nästa gång är det din tur,och ni andra också:)
the more: hur går det för dig?
Ok men du kanske är gravid ändå:) .. Får se om vi försöker eller struntar i det ! Nä nu ska jag krama o pussa mina Gobitar! Kram på er
Ja fy fan 2 på rad trodde jag inte:( så himla skönt o ha mina små en dag som denna, dom ger mig styrka!
nervös: ja inge roligt alls o få 2 på raken men bara på't igen:) ska faktiskt pricka in ägglossningen och se om det tar sig nu i slutet av augusti:)..men det får ta den tid det tar!..håller tummarna för oss alla:).. va irriterande,ja köp ett nytt i morgon:) tänk om du skulle vara gravid:)!!!!
..
Jag tog ett på BIM -5 men fick väldigt svagt! Nästan som ett spökstreck , tyvärr vart det tidigt missfall:(
Rädd; förstår din rädsla:(,, håller tummarna för er, kram
Jadu hade känningar tidigt tyckte jag, hade molande värk från ägglossning (varje dag! ),, brukar annars känna av d några dagar före mens , gasig och dålig i magen (ursäkta) stickningar i brösten lite ömmande , lite yrsel och lite illamående ! Ja det kanske var alla symtom :) fick bara svaga + och då förstod jag nästan att det skulle bli missfall igen , även fast jag fick gravid på digitalt grav test så kände jag nog på mig d:(