• jonie

längtar efter + efter missfall

Yeay!! Klart du ska!

• jonie

Jag var i 5+2 tror jag och jag blödde i lite mer än tre dagar och på fjärde dan hade allt kommit ut enligt läkaren

• jonie

Lycka till Tessan!! Du vet att jag håller mina tummar stenhårt för dig! God natt och kram!

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-11 09:25:01 följande:
    Gomorron :) hur ska jag räkna nu? Hur skulle ni göra? Jag fick missfallet den 7/8 och förra månaden få jag körde med ägglossningstest fick jag glad gubbe på dag 14 från mens , ska jag börja testa på dag 11 eller 12 från den 7 :e ... Så jag inte missar ÄL :) men vill inte köpa 2 omg med tester heller:) tror jag börjar på dag 12 ??
    Det där är lite krångligt förstås, man vet ju inte riktigt hur ÄL beter sig efter missfall. Innan mitt fick jag alltid glad gubbe på dag 12, efter missfallet kom det fyra dagar senare, på dag 16. Jag tror det är vanligare att ÄL blir försenad men man vet ju aldrig riktigt. Jag började testa på dag 8 för att vara riktigt säker och då gick det åt test, haha.  
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • jonie

Bunny81: Beklagar verkligen ditt ma Hoppas du snart får ditt plus igen! Jag tror hormonerna måste ut kroppen för att ÄL ska komma igång men det kan gå fort! Jag testade negativt på gravtest redan några dagar efter första blödningsdagen (fick mf i vecka 6 i juni). Jag hade ÄL några dagar senare än vanligt men blev gravid igen på en gång är nu i vecka 7

En fråga om ma... Har man kvar alla symptom fast fostret dött? Är nervös att det ska skita sig igen fast det känns bra ändå.. Funderar på att försöka få ett tidigt vul.

• jonie

Bunny81: Tack så jättemycket för ditt svar!! Precis som du skriver så har jag hört att det är lite av en säkerhet att se ett litet tickande hjärta även om det förstås kan gå illa ändå. Tror jag ska försöka få ett vul. Ska ringa gyn i morgon där jag fick göra vul vid missfallet. Det var ju ändå rätt nyligen så de kanske kan ge mig en tid... Annars finns det bara ett privat ställe här (i Eskilstuna) och jag vet inte hur det är med tider.. Får väl åka till Sthlm annars
    Lycka till nu! Hoppas kroppen snart är redo för en ny bebis och att du plussar snart! Kram!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall