• jonie

längtar efter + efter missfall

Jag blev också yr idag. Stod i kön på Ica med sambon och allt började snurra som bara den. Yrsel kände jag av när jag plussade med, mitt hopp tänds mer och mer för varje dag som går. Men jag vågar ändå inte hoppas fullt ut för jag kommer bli så besviken då.

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-23 16:22:29 följande:
    jonie: ja du så jäkla yr har jag varit idag,och magen känns så uppsvullen!!! och mensvärk!! sen har jag fått nån flytning (ursäkta) och det brukar jag bara ha vid ägglossning och när jag plussade förra månaden..så känslan jag har säger att det tagit seig nu men man kan ju ha så jäkla fel också!!...gahhhhhh.....men som sagt så är det ju så tidigt för mig o ens analysera:) men hoppet lever man ju på:) sen vill jag nog så gärna så lilla minsta lägger man märke till som man kanse inte ens hade märkt då vi inte försökte få barn... men jag tänker så att kroppen kanske känner igen sig för oss tidigare då vi varit gravid nyligen! så vi kanske känner av tidigare o så?
    Ja jag vet inte. Det känns som min kropp luras. Eller att jag alltid är så här fast jag inte tänkt på det innan som du sa. Men jag vet inte... Är smått illamående och småyr hela tiden nu.. Brösten ömmar lite mer idag än igår... Precis som förra gången jag plussade... Jag känner mig helt knäpp, haha!
    Ska försöka laga mat nu Glad Åh jag vill bara att det ska bli torsdag så jag kan testa!!
  • jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-23 16:39:13 följande:
    ja jag förstår jonie:) men tror du kommer få ditt + nu i veckan:) är du på äl+12 på torsdag? gud tänk om vi alla + som hänger här aktivt:) det skulle ju vara skithäftigt:) och självklart väldigt ledsamt om ni andra blir med bebis o jag får min mens:(Gråter...usch vill inte tänka så då jag hoppas innerligt:) har t.om räknat ut förlossningsdatum 13-14 april:)Hjärta...en riktig vårbebis!!!!Baby...nä nu ska jag försöka tänka på annat o hjälpa sambon o sätta up vår nya tv som vi inhandlade idag:) ...alla dina symtom jonie och att du är på +9 tyder ju på att du +:) håller tummarna hårt:) och till er alla andra såklartSolig...även fast jag inte känner er så har vi gått igenom samma sak och det känns så härligt med stöd o peppFlört
    Tack. Jag hoppas verkligen, håller tummarna tills knogarna vitnar Skrattande Håller för övrigt tummarna för oss alla för visst vore det toppen om vi alla fick våra Plus nu! Och som du säger, fy sjutton vad depp jag skulle bli om "alla andra" plussar och inte jag. Just det, precis, ÄL+12 på torsdag. Plusdatumet Flört Även om jag skulle vara gravid är det ju inte säkert att man plussar på samma dag men ändå Glad
    Anonym (josse) skrev 2012-07-23 16:45:01 följande:
    Alltså detta är helt OT men måste skriva det ändå. Varje gång jag ser denna tråden i senaste-listan så läser jag "längtar efter missfall" och varje gång undrar jag vad det är för idiot som startat den innan jag läst en gång till och sett vad det verkligen står.

Håller tummar för dig TS, är i samma sits som du och längtar efter plusset. Hoppas att vi får det snart! Glad
    Hahaha! Ja vad är det för idioter som hänger i en sån tråd?! Flört
  • jonie

Hmm.. vilken dag var du på nu igen? Tycker det ser ut som en spök.. fast jag är inte så bra på det där Glad Men har ägget ens hunnit fästa???

• jonie

Nej så tidigt är det ju i stort sett omöjligt att det kan visa något. Ägget måste ju fästa först och det gör det ju inte förrän några dagar efter ÄL. Konstigt!

• jonie

Jag blev inspirerad av dig Tessan och tänkte att jag också skulle ta ett tidigt test!

Det här är ett av de jag beställde från kondomkungen som har utgångsdatum i augusti. Vågar jag tro på det här???! Kan det visa fel för att datumet snart går ut? Jag är ju bara på ÄL+9!!! Och kvällsurin!!!!

Fan Clearblue om det visar fel för nu har jag verkligen fått upp hoppet!!!

• jonie

Ja jag vet inte! Ska testa igen förstås, har ju 4 såna här tester kvar Flört
    Är helt chockad och skakig Skrattande

• jonie

Tack Längtan! Vet inte om jag vågar tro det.... Det får bli att hålla sig och testa igen om några timmar!

• jonie

Eller hur, det är inte klokt!!! Undrar om det är så då, att vi körde direkt efter missfall och hormonerna då förökade sig fortare än de annars gör?? Lovar att hålla er uppdaterade!

• jonie

Tog du det nu??

Svar på tråden längtar efter + efter missfall