Anonym (Tessan) skrev 2012-07-23 16:39:13 följande:
ja jag förstår jonie:) men tror du kommer få ditt + nu i veckan:) är du på äl+12 på torsdag? gud tänk om vi alla + som hänger här aktivt:) det skulle ju vara skithäftigt:) och självklart väldigt ledsamt om ni andra blir med bebis o jag får min mens:(

...usch vill inte tänka så då jag hoppas innerligt:) har
t.om räknat ut förlossningsdatum 13-14 april:)

...en riktig vårbebis!!!!

...nä nu ska jag försöka tänka på annat o hjälpa sambon o sätta up vår nya tv som vi inhandlade idag:) ...alla dina symtom jonie och att du är på +9 tyder ju på att du +:) håller tummarna hårt:) och till er alla andra såklart

...även fast jag inte känner er så har vi gått igenom samma sak och det känns så härligt med stöd o pepp

Tack. Jag hoppas verkligen, håller tummarna tills knogarna vitnar

Håller för övrigt tummarna för oss alla för visst vore det toppen om vi alla fick våra

nu! Och som du säger, fy sjutton vad depp jag skulle bli om "alla andra" plussar och inte jag. Just det, precis, ÄL+12 på torsdag. Plusdatumet

Även om jag skulle vara gravid är det ju inte säkert att man plussar på samma dag men ändå

Anonym (josse) skrev 2012-07-23 16:45:01 följande:
Alltså detta är helt OT men måste skriva det ändå. Varje gång jag ser denna tråden i senaste-listan så läser jag "längtar efter missfall" och varje gång undrar jag vad det är för idiot som startat den innan jag läst en gång till och sett vad det verkligen står.
Håller tummar för dig TS, är i samma sits som du och längtar efter plusset. Hoppas att vi får det snart!

Hahaha! Ja vad är det för idioter som hänger i en sån tråd?!