längtar efter + efter missfall
Kör hårt Tessan! Snart kommer det efterlängtade pluset :)
Jag körde ju inte med äl-test denna månaden, men i augusti blir det att kissa på stickor ;)
Kör hårt Tessan! Snart kommer det efterlängtade pluset :)
Jag körde ju inte med äl-test denna månaden, men i augusti blir det att kissa på stickor ;)
Hur går det för dig jonie, har du börjat analysera några symtom än?
Jag försöker att ha inställningen att det inte blev något denna gången då vi hade sex på fredag kväll (äl-flytning). Äl tror jag var på söndag. När det tog sig sist så hade vi sex 3 dagar innan äl och det tog sig :) min sambo påpekade någon vecka senare att jag hade fått större bröst och bim-4 fick jag positivt :) nu tycker jag att jag fått strutigare bröst/vårtgårdar ;) men jag säger till mig själv hela tiden att det inte tagit sig. Men jag kan ändå inte sluta hoppas :p
Haha....jag blir helt snurrig i skallen ;)
Jag tror på er. De små rackarna ligger säkert och väntar på att få träffa ägget :)
Jag håller tummar och tår för er!
Bra jobbat Tessan! ;)
Anna83: Har mensen kommit igång? Förstår din frustration av spökstrecket. Men kroppen var nog inte redo för en ny graviditet. Kör hårt vid nästa äl då har kroppen fått vila upp sig lite :)
Jag har BIM 28/7. Sen i lördags så har jag haft MYCKET flytningar. I lördags var de jätte tjocka och vita, nu är de mer rinninga, men väldigt rikliga. Mina bröt ömmar inte men sen i onsdags har vårtgårdarna varit mer strutiga. Mycket svullen och gasig i magen, precis som sist :)
Jag beställde ju också gravtest för 10 :- men 3 dagar efter fick jag ett mail om att de var slut så igår klickade jag hem nya. Tror de kommer imorgon så på onsdag ska det börja testas :) Har ni fått gravtesten ni beställde?
Glömde en sak: Kissnödigheten kommer så plötsligt och då känns det som om jag varit kissnödig i flera timmar och blåsan är påväg att sprängas....haha. Denna analysering 
Det är så spännande att följa denna tråd och alla symtom :) hoppas att det inte är symtom på mens utan att vi alla får fiiiina +
Jag vill också ha massa test hemma så man kan tjuvstart lite. Plussade på äl+10 sist. Då trodde jag inte att det tagit sig men älsklingens simmare är tydligen långlivade små rackare ;)
Det låter som om det händer massor i din kropp Tessan. Hoppas att det är en blivande bebis som växer till sig!