• 8185

längtar efter + efter missfall

Gedansk: jag fick min mens 35 dagar efter missfall. Annars ligger jag på en cykel på 29 dagar. Äl vet jag inte då jag inte testat.

• 8185

Vad mysigt med en roadtrip.
    Jag tog ett test i morse, men inget plus :( Men det kände jag ju på mig iof, men jag hoppas ju alltid ändå ;)
    Nu är det bara att vänta på att mensen ska dra igång så jag kan börja med äl tester sen, för i augusti då SKA det bakas bebis.
    Ha en underbar dag!
    Kram    

• 8185

Nu kom mensen. På utsatt dag också, det känns otroligt skönt att kroppen är i rätt cykel igen (29 dagar) då den låg på 35 dagar förra månaden.
    Lycka till alla

• 8185

Tessan: när mina test har varit negativa så har jag inte sett en aning till plus. Så tappa inte hoppet!!
    SabinaB: jag fick mitt missfall 26/5 och har min andra mens nu så jag hoppas på + i augusti :)

• 8185

Stort grattis Tessan! Jag visste väl det ;) och grattis till er andra som plussat. Själv börjar jag med äl-test på måndag och hoppas på majbebis :)

• 8185

Nej men Tessan, hur mycket otur kan man ha? Fy, jag lider med dig :( sköt om dig och ta hand om varandra.
    Styrkekram

• 8185

Wow grattis nervös!!! Jag håller alla tummar och tår för dig.
    Jag tror inte du behöver oroa dig. Klart att du är gravid!
    Kram

• 8185

Hej tjejer! Ni som tagit cb äl-test. Har ni gjort det på morgonurin?

• 8185

Idag tycker jag mig känna av mer vid vänster äggstock, men jag får fortfarande Inge utslag på äl-testen.
    När jag tar ut Stickan så syns det knappt två streck. Hur har de sett ut för er dagarna innan äl?

• 8185

Hoppas på det! Men vi sexar på varje dag nu ändå, ifall att ;)
    Hur går det för dig gumman1980?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall