längtar efter + efter missfall
Gedansk: jag fick min mens 35 dagar efter missfall. Annars ligger jag på en cykel på 29 dagar. Äl vet jag inte då jag inte testat.
Gedansk: jag fick min mens 35 dagar efter missfall. Annars ligger jag på en cykel på 29 dagar. Äl vet jag inte då jag inte testat.
Vad mysigt med en roadtrip.
Jag tog ett test i morse, men inget plus :( Men det kände jag ju på mig iof, men jag hoppas ju alltid ändå ;)
Nu är det bara att vänta på att mensen ska dra igång så jag kan börja med äl tester sen, för i augusti då SKA det bakas bebis.
Ha en underbar dag!
Kram
Nu kom mensen. På utsatt dag också, det känns otroligt skönt att kroppen är i rätt cykel igen (29 dagar) då den låg på 35 dagar förra månaden.
Lycka till alla
Tessan: när mina test har varit negativa så har jag inte sett en aning till plus. Så tappa inte hoppet!!
SabinaB: jag fick mitt missfall 26/5 och har min andra mens nu så jag hoppas på + i augusti :)
Stort grattis Tessan! Jag visste väl det ;) och grattis till er andra som plussat. Själv börjar jag med äl-test på måndag och hoppas på majbebis :)
Nej men Tessan, hur mycket otur kan man ha? Fy, jag lider med dig :( sköt om dig och ta hand om varandra.
Styrkekram
Wow grattis nervös!!! Jag håller alla tummar och tår för dig.
Jag tror inte du behöver oroa dig. Klart att du är gravid!
Kram
Hej tjejer! Ni som tagit cb äl-test. Har ni gjort det på morgonurin?
Idag tycker jag mig känna av mer vid vänster äggstock, men jag får fortfarande Inge utslag på äl-testen.
När jag tar ut Stickan så syns det knappt två streck. Hur har de sett ut för er dagarna innan äl?
Hoppas på det! Men vi sexar på varje dag nu ändå, ifall att ;)
Hur går det för dig gumman1980?