• jonie

längtar efter + efter missfall

mamii2010: Mitt missfall började 28 juni och den 14 juli hade jag ägglossning sen, ungefär fyra dagar senare än vad jag normalt brukade ha. Blev gravid på en gång och är nu i vecka 16 :)

• jonie

Jag använde clearblue äl-test, har aldrig känt av när jag har ÄL.

• jonie

Nathalie: Ja på ÄL+17 borde det ju synas. Själv plussade jag på ÄL+9 :) Lycka till!!

• jonie
    gedansk skrev 2012-10-27 12:10:19 följande:
    Hej

Nu har jag plussat : ) det tog 3-4 månader efter mitt MA så nu hoppas jag att allt går vägen. Lycka till för er som väntar. Jag har inte riktigt fattat det än : ) 

GRATTIS!! Härligt att ni fått ert plus igen! Solig Klart det ska gå bra den här gången! 

Nathalie: Hur går det för dig??? 
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • jonie

Kul att ni uppdaterar lite tjejer, härligt att öra att allt går bra! Själv mår jag bara bra (bortsett gränsen envis förkylning). Är i vecka 18 och har mitt RUL på tisdag morgon Ska bli så kul och spännande att se liten för första gången!

• jonie

Ja, som man längtat Blir första gången vi får se bebis. Får se om vi kanske får veta om det är en liten pojk eller tös

• jonie

Hanna: Kollar från telefonen men nej, ser ut som om peaken kan komma imorrn eller nåt :) Mys på ni så länge

• jonie

Usch vad jobbigt :( Jag kan tyvärr inte komma med nåt svar där, blev gravid direkt efter mf utan mens emellan.

• jonie

themorethemerrier: Ledsen att höra om din längtan och att det inte blivit plus än. Hoppas du inte ger upp. Vet inte vad jag ska säga för att peppa, hade antagligen känt samma sak som du om jag inte hade fått mitt plus igen. Kram till dig!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall