Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Vår väntan : tack❤.. Idag är det störtblödning :(.. Vet inte om jag vågar prova igen😢.. Men vi har ju 2 barn så visst kan vi få barn!! Bra kluven nu!! Kramar 🌹

• Anonym (Tessan)

tack fina niHjärta....idag känns det mycket bättre.visst lite deppigt när jag tänker på hur mycket jag hann planera:(..för jag tänkte ju att 2 missfall blir det ju inte för sån otur kan jag ju inte ha??...jo men visst serru det hade jag visst...
     Men idag är en bra dag hemma med min underbara familj:)...kommer nog göra ett litet försök nu denna ägglossning men kommer inte köra med ägglossningstest utan bara köra lite mer under  vad jag tror är ägglossning:)...blir det så blir d!!...nä nu ska jag njuta mina sista dagar på sem börjar jobba natt på söndag:)..känns bra o börja jobba igen:) kram på er

• Anonym (Tessan)

Nej men Gud!!! Va roligt!!! Ett jätte stort grattis!!! Klart du är gravid och det kommer gå sååå bra:) håller tummarna för dig!!! När hade du BIM ? eller så har du ordentligt med Hcg :) och det är ju jätte bra , mina stog bara på 1-2 dom ändrade sug aldrig så det låter ku jätte bra:) Alltså har du inte haft någon mens? Körde du med ägglossningstest? Jätte stort grattis:) kramar

• Anonym (Tessan)

ja jag blöder än jag också men det verkar ha avtagit lite nu redan...vill ha det här gjort nu,men jag är så rädd att det ska bli ett 3 missfall om jag nu skulle bli med barn igen:(...får jag det ska jag kräva en tid direkt till kvinnokliniken:!!!!!!! för då är det något fel i mig.. har ju aldrig haft något sådant och nu 2 på raken! kanske om det blivit något fel efter jag fött mina 2 eller nåt?Gråter

• Anonym (Tessan)

vår väntan: ja det är ju faktiskt ett mirakel att det ens kan bli ett barn:;)...jo hoppas o håller tummarna:)

• Anonym (Tessan)

hej:) tror blödningen börjar ge sig nu!! skönt vill ha det här gjort nu!! så man kan börja leva normalt igen...

• Anonym (Tessan)

Tack jonie❤ .. Jag ger mig inte nu ska jag ha en liten till :)!! Så det så!!:)

• Anonym (Tessan)

8185: ja jag tog också på morgonurin...är lite velig nu om jag ska köra igen med ägglossningstest men det kanske blir det iallafall:) och jag kommer def köra med clearblue!!... får se hur jag gör och känner då:) har du ägglossning nu snart 8185??

• Anonym (Tessan)

Hej igen:) jo en sak , började blöda i tisdags och nu fredag så har jag slutat blöda kan jag verkligen lita på att allt kommit ut ? Var ju bara i v 4+3 ca , så det var ju inte så mycket kanske? .. Har inte ont och så , tror inte jag får en tid nu heller på gyn utan jag försöker igen och kör på lite vid ägglossning:)

• Anonym (Tessan)

Ok men då har nog allt kommit, har ju varit mycket klumpar och slem o så :( ... Men nu känns det faktiskt mycket bättre nu är det bara och ta nya tag;) ... Nä nu är det gonatt :) kram till er alla

Svar på tråden längtar efter + efter missfall