Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

men va sjutton säger hon:(....så är det inte alls!!  allt kommer gå så bra så för dig gumman 1980!! är väl mer chans att allt går vägen för dig nu efter du haft MF...bara jag som har sån otur:(....men men 3 gången gillt för mig:)Flört

• Anonym (Tessan)

gumman: förstår dig helt kommer vara likadant för mig också...om jag nu plussar:)  men du ska se att allt går bra för dig:) kram

bunny: jag är på dag 14 sen MF och jag brukar få positivt på Äl testen på dag 14 men det är nog några adgar försenat,men känner av nu i magen och ökade flytningar så snart tror jag på postitivt:) håller tummarna att du får det snart:)

• Anonym (Tessan)

Nu nyss när jag skulle gå på toa så torkade jag mig och då kom det glansiga flytningar och nu har jag molande värk , tänk om jag missar den nu om det blivit något fel på testen eller så får jag glad gubbe nu i dagarna !! Måste ju bara vara äl på gång nu känner att det blir annorlunda i magen och glansiga flytningar ( brukar bara få d under äl eller när jag var gravid ) jaja får väl se i morgon ,, nattinatt

• Anonym (Tessan)

har räknat fel är på 16 dagar efter missfall och fick rund ring idag också:(....fan när ska ÄL komma??? vill ha glad gubbe nu:)!!! men det känns som det är på gång jag brukar känna av min ÄL mycket och nu har jag mensvärkar och så..

• Anonym (Tessan)

Längtan ; Ähh lyssna inte på dom som säger så , allt kommer gå så bra !!! The more; åhh lycka till tror du kommer få ditt + denna månad !! Håller tummarna , o bra att du inte testar det kommer inte jag heller göra när den dagen kommer :) Kram på er tjejer !!

• Anonym (Tessan)

Bunny; efter mitt förra missfall i juni så hade jag ingen koll på äl då jag ville vänta på mensen och när den kom så var det på dag 14 efter mensens första dag , men nu är den nog försenad nÅgra dagar men tror det kommer i helgen .. Har det på känn:) .. Dag 17 efter MF i morgon !! O min dotters 5 års dag :) :) så får se om jag går glad gubbe!! Ja får se om du blöder nå mer i morgon , har du testat med äl test nu i dagarna för vissa kan få en liten blödning vid äl ..

• Anonym (Tessan)

bunny: ja jag hoppas jag också att det blir,jo har väldiga mensvärkar nu så det är på gång tror jag:) eller så får jag inte nån ÄL denna månad...men jag räknar från den 7 men började inte blöda riktigt förrän den 8-9 sen bara nån dag..vet inte om jag ska räkna från  7 eller från när jag började blöda riktigt...jaja jag testar vidare...får säkert i helgen då jag jobbar från 05.45-17.45 både lördag o söndag...men borde ju räcka o mysa på kvällen då jag får glad gubbe och i kväll:)

• Anonym (Tessan)

Wohooo är på jobbet nu .. O idag äntligen fick jag glad gubbe!!!!:) o nu är det så här igår var vi borta så vi hann inte mysa o har inte myst nu heller på några dagar !! Men visst lär det väl räcka som nu ikväll då jag fick positivt äl test idag !! Så går hoppas det tar sig på 1 mys denna sväng då jag jobbar långskift i morgon också !

• Anonym (Tessan)

Jonie: japp ikväll blir det hårdkörning:) kram

• Anonym (Tessan)

Så alltså 18 dagar efter missfall så vart det glad gubbe, 4 dagar senare än vad jag fått tidigare

Svar på tråden längtar efter + efter missfall