Inlägg från: Vårväntanochlängtan |Visa alla inlägg
  • Vårväntanochlängtan

längtar efter + efter missfall

Jonie: Ja snart kör vi så det ryker ;) Tyckte jag hade så mycket flytningar idag och tog ett ÄL test bara för att kolla men det var inte starkt ännu men på gång så det är bara att kela järnet Flört

Zira: Åh vad jag håller tummarna för att ditt test visar starkt plus om någon dag bara {#emotions_dlg.flower}

• Vårväntanochlängtan

Tessan: Åh vad härligt med glad gubbe nu, då är det bara att ligga i Flört ÄL är nog på gång här, enligt hur kroppen fungerat innan är det ju inte förrän nästa vecka men lika bra att täcka upp så mycket som möjligt.

Tyvärr tror jag även jag har åkt på en svampinfektion så jag hoppas att ÄL är senare nästa vecka så jag hinner bli kvitt den och öka chanserna för plus.

• Vårväntanochlängtan

Åh hoppas ni tjejer är gravida jonie & themorethemerrier Glad

Själv vaknade jag med rejäl värk i ena äggstocken så testade med ÄL-sticka i morse och det var positivtGlad Tidigare än vad jag trodde så var ändå glad att jag testade. Blev mys nu ikväll{#emotions_dlg.flower}

• Vårväntanochlängtan

Ja det är bra att jag fick ÄL, starkaste testat jag någonsin tagit också så jag hoppas det bådar gott{#emotions_dlg.flower} Tyvärr har jag ju nyss haft svamp men de symptomen känns som tur var borta men jag vet ju inte om det kan påverka våra chanserObestämd

• Vårväntanochlängtan

Jag undrar om jag kommer känna när jag blir gravid denna gången, förra gången kände jag fästningen 4-5 dagar efter ÄL.
    Fick förbaskat ont i magen mitt under en promenad på stan som en stickande känsla ca 3 gånger sen försvann det så det ska bli kul att se om det blir samma nu. 

Tessan: Åh spännande Glad När bli BIM för dig då? jag har den 4:e om jag räknat rätt. Samma dag ska jag ut med mina två tjejkompisar på dagspa och sen ut och äta på kvällen så det återstår att se om man kan dricka drinkar eller inte. Håller tummarna för inte{#emotions_dlg.flower} Sen ändå är det ju inte kul att ha mens på spaet heller men i värsta fall blir det ju så.

• Vårväntanochlängtan

Ja det var faktiskt häftigt, synd bara att det gick som det gick Rynkar på näsan annars hade jag inte så mycket symptom för övrigt, bara otroligt trött.
    Jag har också haft lite diffus värk i magen idag, har aldrig tänkt på det tidigare men det kanske kan vara samma som för dig då? Brukar du ha det så? Ilningarna däremot känner jag igen :) 

• Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-22 19:05:28 följande:
    Vårväntanochlängtan: Tack snälla :) Ja det är första efter mf. Blev gravid på andra försöket så det är inget synd om mig egentligen.. Men jag vill så!!!! Väntade inte in mens efter mf heller, det blev pang på igen :)
    Så gjorde vi också Flört Fast den gången blev det ju inget. Jag blev gravid på vårt 9:e försök sist så jag hoppas verkligen inte det tar lika lång tid denna gången för som sagt man vill ju så gärna!
  • Vårväntanochlängtan
    Tessan: Vet var du menar, jag känner mig superförväntansfull nu!! Hoppas att dessa två veckorna går snabbt så man kan börja testa. jag måste beställa hem nya gravtest också har inte ett enda kvar.
    Brukar beställa från testlagret, men jag vet inte om något annat är bättre/billigare? Vart beställer ni ifrån?

Jag känner mig superkonstig i magen, jättebubblig och springer på toa hela tiden. börjar fundera på om jag är allergisk mot något eftersom det hållt på ett tag. Vet inte om laktos/gluten kan komma såhär sent i livet?
    I alla fall är min kropp riktigt hormonell nu för har fått hur mycket finnar i ansiktet som helst 
  • Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-23 21:17:34 följande:
    Ok blev för kissnödig. Testade med 2 till CB och fick se "Gravid 1-2" och "Pregnant 1-2" Jag tror banne mig jag är gravid :D
    YES!!! Härligt!! GRATTIS!! Glad{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden längtar efter + efter missfall