längtar efter + efter missfall
Hej! Mitt råd till dig vänta till vecka 8+ då kommer du få se mer. 6 och 7 då är allt så litet. Lycka till! :)
Lajsan grattis och all lycka till. härligt med lite + i tråden, håller tummarna att vi blir flera.
Nää, inget denna månaden då mensen kom i dag. Ont imagen och världens PMS.
Men jag ska prova äl stickor nästa månad och det positiva är att det skilde bara en dag från förra månaderns första dag så jag hoppas att det kommer att vara mera en 2 dagar denna gången.
i mina papper från SÖS på rekommenderade de en menscykel innan man försöker igen
Hej
Nu har jag plussat : ) det tog 3-4 månader efter mitt MA så nu hoppas jag att allt går vägen. Lycka till för er som väntar. Jag har inte riktigt fattat det än : )
Jag var hos doktorn i veckan och de såg att fostret levde och allt såg bra ut ( 9+3 ) men det är oroliga veckor nu då det var runt här det blev missfall förra gången. Lika glad som jag blev att det såg bra ut lika rädd är jag att det ska gå fel ändå. När ska man egentligen kunna slappna av? Men mina tvillingar så vågade jag inte köpa annat än babyskydden 3 dagar innan planerade snittet och sista dagen på BB skickade jag hem maken med en inköpslista till IKEA. Barnvagn köpte jag efter de fötts för jag hade mardrömmar om att vagnen stod i hallen och jag inte kom hem med några barn alls.