Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Ja tänk om vi får vårbebisar:) !!! Har väldiga mensvärkar så jag anar att ägglossning är på g:) fick en rund ring idag men fortsätter alla dagar denna vecka och känslan säger att den glada gubben dyker upp på fredag:) Längtan: åhh va spännande jag hade inte kunnat håller mig:) håller tummarna att du får ditt fina + i morgon!!! Och ni andra håller jag också tummarna för både med kommande ägglossning och vackra starka + !!!

• Anonym (Tessan)

8185 : jag känner av mer nu efter missfallet , har väl alltid känningar när jag har ägglossning men nu känns det sårbar dagar i förväg , ska ju intw ha förrän tills helgen men har redan ont i magen , kraftiga mensvärkar:(

• Anonym (Tessan)

8185: precis inte direkt liggsugen:)

vårväntanochlängtan: håller tummarnaPlus

• Anonym (Tessan)

så nu myste vi på i morse:) och kör på torsdag och fredag också:) he he....o hoppas den glada gubben dyker upp nu i slutet av veckan då måste det ju bara ta sig:) (hoppas)... beställde nyss från billiga tester, 2 clearblue (vanliga) sen 1 clearblue digitalt:) sen 5 stickor också:) så nu kan jag börja testa lite tidigare:) hi hi åhhh jag längtar tills jag kan börja testa:) man blir ju sååå manisk:) ha en toppen dag nu alla :)

• Anonym (Tessan)

njut av en underbar dag:) tack tjejer:)

• Anonym (Tessan)

åhhhh tack jonie för tipset:) jag beställde också 2 st:) ska ju testa runt den 3-5 augusti så det är ju perfekt:) då kan jag spara dom andra jag har till nästa tillfälle om det inte blir + denna sväng:)

• Anonym (Tessan)

Har också sånna fruktansvärda ägglossningssymtom men har inte fått glad gubbe än:( .. Men tyckte nu idag att det börjar bli sånt glans när jag torkar mig efter kisseriet :) så nu vilken dag som helst:) jag har ju också 2 barn och nu i dagarna har jag också tänkt Gahhh orkar vi med en till men självklart gör vi d;) ... Nä nu hem i kasta mig på gubben min:) känns som det är på gång!!! Fick hem grav testerna idag:)

• Anonym (Tessan)

jonie: jajjemen när jag kom hem så höll han på ute på gården och rev staket och klippte gräsmattan så jag avvaktar någon timme till sen så är han min:)

emzz: vad är clearblue testa tidigt?? vill också veta:) he he

• Anonym (Tessan)

Tycker mig också se ett till streck :)

• Anonym (Tessan)

jonie: jajjemen nu är det gjort för idag:) nu jäklar ska det ta sig!!! o hoppas på en gladis gubbe i morgon:) och då kör vi lite till i morgon och sen på fredag sen får han vila ett tag:) he he...gud man blir ju manisk:)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall