Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Themorethemerrier; Åhhh va spännande Gud jag skulle testa direkt i morgon:) he he .. Du kommer säkerligen få ett + :)o tror du får det tidigt:) uppdatera oss direkt med symtom o om du testar:) spännande!! Kör du med clearblue? Eller stickor?

• Anonym (Tessan)

Themorethemerrier; förstår vad du menar, kände ingenting nu när jag vart gravid och fick missfall men med mina 2 barn så kände jag att jag vart yr det var mitt första gravsymtom , vill så gärna också bli gravid igen:) och är så glad att ha er här för ingen av mina vänner har fått missfall eller försöker få barn,, Vår väntan : Åhhh va härligt!!! Då är vi ju lika hade min ägglossning igår :) hoppas hoppas för oss båda 2 :) Jonie; inga mer grav symtom ? Spännande när ni börjar testa:) kommer sitta på FL hela dagarna :)

• Anonym (Tessan)

Vet ju om att ägglossningen var igår , så nu kommer jag dela med mig av det jag känner nu så efter och fram till testningen:) idag nu när jag ligger i kikar på tv så har jag fått mensvärk , drar i äggstockarna inte lika mycket som igår men ändå, känns iallafall .. Även om det inte tar sig denna gång så är det roligt o kolla symtom och så:)

• Anonym (Tessan)

Anna 83; ja visst blir man lurad när det blir så, men det kanske är ändå men mycket tidigt! Är ute o shoppar nu och kan säga att fy sjutton vilken mensvärk jag fått , vet att jag inte kan känna något nu men någonting händer , riktigt mensvärk i tjejmagen och känner mig så uppsvälld .. Roligt o känna efter i sen se om det blir + eller mens..

• Anonym (Tessan)

vårväntanolängtan: oj va spännande för dig:) kommer också känna efter det lilla minsta:) vill också känna det där stickningarna så jag kommer leta efter sååå många symtom:) hi hi....du vet du jag tror jag också har lördag den 4/8 men säkerligen prova o testa redan från 31/8 ÄL +10:) har ganska många gravtest så jag kör ett om dagen från 31:) har haft rejäla mensvärkar idag men det är nog sviterna efter ägglossningen igår? kände ni av mensvärkar dagen efter ägglossning? och sen att det drar o sticker /ilar i både vänster och höger äggstock:)?? någon som känner igen sig?

• Anonym (Tessan)

Jonie; härligt med en tupplur:).. Håller tummarna för dig att du får ett +:) skriv gärna alla dina symtom:) Vårlängtan; känslan i magen min är uppsvullen och mensvärk samt nyss fick jag som hugg i vänstra äggstock ? Samt ilningar, kan ju inte känna nåt än men jag letar nog symtom :) vill ju så gärna men kan ju lika gärna vara vanligt efter ägglossning, känslan säger mig att det tagit sig men kan lika gärna ha fel:( ... Återstår o se:) vill testa SNART!!! :)

• Anonym (Tessan)

Jonie: oj det hade jag missat:) ,, men du det låter ju sååå lovande ju:)!!!! Ohhh hoppas hoppas!!! Får se hur jag känner mig på ägglossning + 8 :)

• Anonym (Tessan)

Förstår det men snart så kan du börja testa lite smått, häftigt om du + tidigt:) jag har 5 stickor och 2 vanliga clearblue, och 3 digitala:) så jag kommer testa med stickorna i börja den 31 juli:) he he,, sen går jag på med dom andra!

• Anonym (Tessan)

Jonie: jadu svårt det där och räkna efter missfallet, men du är ju på ägglossning + 9 idag så snart så kan du börja testa:) väntar med spänning !! Themorethemerrier: säkerligen för tidigt och testa kommer, testa igen om några dagar:) åhh jag vill också börja testa:) Nyss vaknat och har idag också ont , mensvärk och uppsvullen !! Får se hur det blir efter frukost och dusch , har ni börjat äta folsyra? Jag äter 1 om dagen !

• Anonym (Tessan)

Anna 83: va tråkigt har också fått några spökstreck förut och det är ju sååå tråkigt, men bara på't igen vid ägglossning:) jag har ju haft en mens emellan missfallet och nu när jag väntar på BIM,, som är den 4/8 ,, men kommer börja testa 29-31 :) 8185; jo jag beställde digitalt som jag fick bara efter 2 dagar:) så nu har jag många till denna sväng:) Det låter ju lovande det där med flytningen så hade nog jag också om jag tänker efter när jag + , rikligt fram till jag testade,, Dagens symtom på ÄL + 2 mensvärkar igen och drar i äggstockarna mest i vänster , nyss fick jag stickningar i vänstra bröstet som höll i sug i nån min som sedan försvann .. Roligt o se sen om det är nån grav eller bara vanliga symtom till mens ! :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall