sandro87 skrev 2012-08-27 20:41:03 följande:
Nej precis, ja barnens pappa prioriterar hellre sina polare å åka på raggarträffar å supa skallen i bitar än å vara med sina barn... jävla nöt alltså!!! Han gjorde slut med mig via telefon, full och låg i en säng tillsammans med en 17-årig tjej.... ja, sånt har alltså han hållt på med i flera veckor, gått bakom ryggen, då jag å ungarna va ute på landet och han "jobbade" i stockholm... vilket jävla svek alltså. ja honom kommer jag över, men inte sveket =( dessutom tycker han sina barn är jobbiga, suckar å stönar för minsta lilla... vafan, man är väl endå två om att skaffa barn??! Visst han älskar sina barn men han har aktivt valt att lämna dom, hans förlust, inte min! Så får man tänka =) Mina barn är mitt allt <3
Vill han inte veta av sin dotter alls?? =/
Ursäkta vilket svin han är :( Satan. Hur kan man göra så :( Ja men eller hur. Nja vet ej vad han vill egentligen. Kan inte ringa och prata med henne eller leka händer typ en gång i månaden eller så sker det var tredje månad eller så :( Jag och min dotter bor inneboende nu med, Vi vill jättegärna ses :) Iallafall jag : )