• Emsbli

Unga ensamstående mammor

Jag är 24 och min dotter är 4 år :) Vi bor i Haninge utanför stockholm. :)

• Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-23 22:48:20 följande:
    Hej, nyseparerad 2 barnsmamma här, bor i stockholm å har precis (söndags) slängt ut skitstöveln (barnens far). Sonen är 3 och dottern är 6 månader.. Mår som en påse hundskit men jag antar att tiden läker alla sår... =(
    Usch då :( Ja läker med tiden. Vart i sthlm bo du då?
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-26 19:44:27 följande:

Jag skulle tipsa dig att kontakta diverse privat-värdar, dom brukar vara riktigt trevliga! Denna lägenhet står på min sambo men den ska skrivas över på måndag till mig, skönt!!

Jag bor i bromma, abrahamsberg =)

blir påmind hela tiden om sveket, alla lögner.... vart på landet i helgen å kommer hem så har barnens far passat på där hemma, saker låg överallt, tänker inte ens slösa min energi på att ringa/smsa, han är inte värd min energi helt enkelt...     

känner mig så jävla dum...  
    Ne men förstår. Sånt ska man inte ödsla tid på.. Men inte sjyst av honom...
    Jag bor i Handen .
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-26 22:22:06 följande:

Jaha ok =)
    Hur länge sedan var det sedan du och ditt barns far separerade?
    Oj 3 år sen.
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-27 17:42:43 följande:
    Livet liksom rullar på endå, det måste det ju göra =) barnen verkar inte förstå, än. Pappan var här idag för att skriva över lägenheten på mig och hämta x antal kassar jag kastat ner hans saker i. Jobbigt när han kommer, för jag älskar honom fortfarande, tydligen... =(
    Ni då, är det bara du och sonen? =)

Ja, det var ju ett tag sedan. =) Önskar jag kunde trycka på nån speed knapp litegrann, fy vad tiden går sakta nu >_<
    Usch då ja sådant är jobbigt. Men om det inte funkar så gör det ju inte det :(
    Jo förstår exakt. Men nu hatar jag egentligen hennes pappa.. Han skiter i sin dotter. :(
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-27 20:41:03 följande:

Nej precis, ja barnens pappa prioriterar hellre sina polare å åka på raggarträffar å supa skallen i bitar än å vara med sina barn... jävla nöt alltså!!!  Han gjorde slut med mig via telefon, full och låg i en säng tillsammans med en 17-årig tjej.... ja, sånt har alltså han hållt på med i flera veckor, gått bakom ryggen, då jag å ungarna va ute på landet och han "jobbade"  i stockholm... vilket jävla svek alltså. ja honom kommer jag över, men inte sveket =( dessutom tycker han sina barn är jobbiga, suckar å stönar för minsta lilla... vafan, man är väl endå två om att skaffa barn??! Visst han älskar sina barn men han har aktivt valt att lämna dom, hans förlust, inte min! Så får man tänka =) Mina barn är mitt allt <3
    Vill han inte veta av sin dotter alls?? =/ 
    Ursäkta vilket svin han är :( Satan. Hur kan man göra så :(  Ja men eller hur. Nja vet ej vad han vill egentligen. Kan inte ringa och prata med henne eller leka händer typ en gång i månaden eller så sker det var tredje månad eller så :( Jag och min dotter bor inneboende nu med, Vi vill jättegärna ses :) Iallafall jag : )
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-27 22:06:25 följande:

Ja, mildt sagt! Han har ju ärrat mig för livet kan jag ju säga.. =(
    Men oj, var tredje??! o_O Fan va trist att han inte vill va med sin dotter, han missar ju sjukt mycket!!
    Javisst det vore kul!! =)) när hade vi tänkt oss, och vart? =)  
    Ja är olika jämt. Han har ny tjej är sambo och dom har en son som kom i april. Hm ja helgen kanske.
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-28 10:24:38 följande:

aha, han har skaffat sig ett till barn?! jösses =/  trist att vissa människor är som dom är!
    I helgen kan jag inte, jag åker ut till landet då, och nästa vecka är jag uppe i Hälsingland hos min pappa fram tills söndagen den 9e september... jag orkar inte vara hemma just nu, väcker så dåliga minnen...
    Men vad sjutton vi kan väl ses efter då? =))  
    Yes! Och tar den andra i första hand.. Dom snakkar skit.. Jaha. Vart i Hälsingland? VI har landställe där uppe. :)  Ne det förstår jag. Välkomna hit är ni ändå :)

Ja kan ju höras :)
  • Emsbli
    sandro87 skrev 2012-08-29 20:05:45 följande:
    Fyfan för sånna människor! >_<
    I Hybo, nära Järvsö =) Åhåja, där ser man, ja det har blivit populärt =D Min pappa flyttade upp för ett år sedan ungefär, saknar honom enormt =(
    Tack så mycket, ja vi hörs ju här om inte annat =D  
    mm.. Jaha vi har Edsbyn :) Ja det förstår jag det är ju långt :(

Svar på tråden Unga ensamstående mammor