• Beatriice

Unga ensamstående mammor

Hej är en ensamstående mamma på 24 år som gärna skulle vilja snacka/skriva med andra unga mammor i min sits!

När jag blev singel för ungefär fyra månadersen va de som om någon slog mig i ansiktet, kom ut ur ett långt förhållande med en bebis (min underbara son) men där stog man ju snyggt, känner sig både sviken och övergiven!

SKulle vara otroligt skönt att ha någon att prata med som kanske också går igenom detta!

• Svar på tråden Unga ensamstående mammor
  • Elskling

Hej!

Är 21 år och ensamstående med min dotter som är 4,5 månader :) har varit ensam hela tiden, även grav. , pappa har träffat henne några gånger men vill inte helt enkelt...

Hur gammal är din son? :)

• Beatriice
    Elskling skrev 2012-06-17 22:12:38 följande:

Hej!

Är 21 år och ensamstående med min dotter som är 4,5 månader :) har varit ensam hela tiden, även grav. , pappa har träffat henne några gånger men vill inte helt enkelt...

Hur gammal är din son? :)

Åh va kul att någon svara haha Skrattande Starkt av dig att ta det beslutet att behålla barnet och va själv!
    Jag tycker att det ska bli roligt som fan att flytta till eget jag och min son samtidigt är skit rädd.
    Men har ju pappan till honom endå.
    Han är 5.5 månad snart Glad   
  • Elskling
    Beatriice skrev 2012-06-17 22:48:22 följande:
    Åh va kul att någon svara haha Skrattande Starkt av dig att ta det beslutet att behålla barnet och va själv!
    Jag tycker att det ska bli roligt som fan att flytta till eget jag och min son samtidigt är skit rädd.
    Men har ju pappan till honom endå.
    Han är 5.5 månad snart Glad   
    åh tack :) ja det var starkt men otroligt tufft ibland! Men man klarar det och man gör det för sitt barns skull :) det jobbigaste är nästan att hon inte "har" en pappa. Att han varken bryr sig eller vill... Men tror att hon nöjer sig med att endast ha sin mamma ist nu :) riktig mammagris :p

va kul:) då är de nära i ålder ju :) Men har hans pappa umgänge ofta nu iaf?
  • äsch

Hej! Får jag också vara med här? :)

Jag är 25 och ensamstående till en fyraåring.

• Beatriice
    Elskling skrev 2012-06-17 22:53:41 följande:
    åh tack :) ja det var starkt men otroligt tufft ibland! Men man klarar det och man gör det för sitt barns skull :) det jobbigaste är nästan att hon inte "har" en pappa. Att han varken bryr sig eller vill... Men tror att hon nöjer sig med att endast ha sin mamma ist nu :) riktig mammagris :p

va kul:) då är de nära i ålder ju :) Men har hans pappa umgänge ofta nu iaf?

Kan tänka mig =/ Oja jag tvekar igentligen inte på att jag kommer klara det, jag är med rädd av själviska orsaker du vet den här saknaden av killen som jag delat mitt liv med i nästan 4 år jag är mera ledsen för min skull om man får lov att säga så? haha ... Grejen är den att det har varit slut mellan oss i snart 4 månader och vi har bott i hop hela tiden då jag letat ny lägenhet. Får min lägenhet den 6 juli vilket ska bli underbart! För jag behöver distans, så ja dom träffas ju varje dag men är orolig för hur det blir sen efter vi flyttat!
    Ja jag kan tänka mig att den biten är jobbig för man får dåligt samvete för deras skull på något konstigt vis men som sagt det är bara han som förlorar på det inte du! och din dotter kommer ha de bra endå!  
  • Beatriice
    äsch skrev 2012-06-17 22:57:02 följande:
    Hej! Får jag också vara med här? :)

Jag är 25 och ensamstående till en fyraåring.

Haha ja självklart välkommen Glad Pojke eller flicka?
  • ofinio

Hej, jag är en ensamstående 24 årig mamma med en 4 månaders son. Skulle gärna snacka med folk i liknande sits med, kanske skullle va kul att ses med.. Vi bor i stockholm, norrort.
    /josefine

Svar på tråden Unga ensamstående mammor