Elskling skrev 2012-06-17 22:53:41 följande:
åh tack :) ja det var starkt men otroligt tufft ibland! Men man klarar det och man gör det för sitt barns skull :) det jobbigaste är nästan att hon inte "har" en pappa. Att han varken bryr sig eller vill... Men tror att hon nöjer sig med att endast ha sin mamma ist nu :) riktig mammagris :p
va kul:) då är de nära i ålder ju :) Men har hans pappa umgänge ofta nu iaf?
Kan tänka mig =/ Oja jag tvekar igentligen inte på att jag kommer klara det, jag är med rädd av själviska orsaker du vet den här saknaden av killen som jag delat mitt liv med i nästan 4 år jag är mera ledsen för min skull om man får lov att säga så? haha ... Grejen är den att det har varit slut mellan oss i snart 4 månader och vi har bott i hop hela tiden då jag letat ny lägenhet. Får min lägenhet den 6 juli vilket ska bli underbart! För jag behöver distans, så ja dom träffas ju varje dag men är orolig för hur det blir sen efter vi flyttat!
Ja jag kan tänka mig att den biten är jobbig för man får dåligt samvete för deras skull på något konstigt vis men som sagt det är bara han som förlorar på det inte du! och din dotter kommer ha de bra endå!