Åker ut mitt i natten... (lång)
Jag blir så ledsen, arg, förbannad... Min kille och jag skulle ha träffas igårkväll men han fick inte ta bilen (hans föräldrars) Jag frågade honom om han inte kunde komma till mig med bussen istället (tar tio minuter bara) Men det kunde han inte, för han var trött! Han sa att han snart skulle sova och att vi skulle ses idag istället. Han skulle ringa när han hade vaknat (vid 11/12 hade han sagt)
Nu ringde han strax efter tre och sa att han hade inte somnat förän efter kl 9:00 och att en av hans tjejkompisar hade kommit till honom strax efter vi hade pratat, dom åkte ut med hennes bil (trotts att det var halt som sjutton) Och när han va ute så träffade han några gammla kompisar som han skulle köra hem. Han fick låna tjejkompisens bil och körde hem henne och så skulle han köra hem sina kompisar, strax innan han va framme där så kör han av vägen ner på ett dike men ingenting händer med varken honom vännen eller bilen.
dom går in till han som bodde där och så stannade han där till nio i morse då han ringer sin far och ber honom hjälpa honom med bilen. sen går han och lägger sig. Så han sitter uppe hela natten när han sa vid 10 igårkväll att han snart skulle sova.
När han ringde blev jag skit förbannad och ledsen, han kunde ju ha skadat sig jätte mycket. Och han blir arg för att jag blir arg och börjar skälla på mig och så frågar han om vi ska träffas men jag svarade inte, sen så skulle han gå och fika med sina föräldrar och måste lägga på men säger "jag ringer dig sen, om du har lugnat ner dig då så kan jag komma till dig" Och jag svarar inte jag börjar gråta.. när jag lugnat ner mig lite sa jag "hejdå" och la på...
Jag vet inte om jag vill träffa honom. Han kunde ju ringt och sagt att han skulle ut med bilen, och jag kan ju inte vara säker på vart han har varit...
Vad skulle ni ha gjort? Någon som varit med om samma sak?
Sorry om det är svårt att förstå är så upprörd