• Anonym

Åker ut mitt i natten... (lång)

Jag blir så ledsen, arg, förbannad... Min kille och jag skulle ha träffas igårkväll men han fick inte ta bilen (hans föräldrars) Jag frågade honom om han inte kunde komma till mig med bussen istället (tar tio minuter bara) Men det kunde han inte, för han var trött! Han sa att han snart skulle sova och att vi skulle ses idag istället. Han skulle ringa när han hade vaknat (vid 11/12 hade han sagt)

Nu ringde han strax efter tre och sa att han hade inte somnat förän efter kl 9:00 och att en av hans tjejkompisar hade kommit till honom strax efter vi hade pratat, dom åkte ut med hennes bil (trotts att det var halt som sjutton) Och när han va ute så träffade han några gammla kompisar som han skulle köra hem. Han fick låna tjejkompisens bil och körde hem henne och så skulle han köra hem sina kompisar, strax innan han va framme där så kör han av vägen ner på ett dike men ingenting händer med varken honom vännen eller bilen.

dom går in till han som bodde där och så stannade han där till nio i morse då han ringer sin far och ber honom hjälpa honom med bilen. sen går han och lägger sig. Så han sitter uppe hela natten när han sa vid 10 igårkväll att han snart skulle sova.

När han ringde blev jag skit förbannad och ledsen, han kunde ju ha skadat sig jätte mycket. Och han blir arg för att jag blir arg och börjar skälla på mig och så frågar han om vi ska träffas men jag svarade inte, sen så skulle han gå och fika med sina föräldrar och måste lägga på men säger "jag ringer dig sen, om du har lugnat ner dig då så kan jag komma till dig" Och jag svarar inte jag börjar gråta.. när jag lugnat ner mig lite sa jag "hejdå" och la på...

Jag vet inte om jag vill träffa honom. Han kunde ju ringt och sagt att han skulle ut med bilen, och jag kan ju inte vara säker på vart han har varit...

Vad skulle ni ha gjort? Någon som varit med om samma sak?

Sorry om det är svårt att förstå är så upprörd

• Svar på tråden Åker ut mitt i natten... (lång)
  • Teskedsmamman

Jag hade blivit skitförbannad!!!! Det går bra att åka ut med sina kompisar men att komma till dig orkade han inte?!?!? Svinigt tycker jag!

• Anonym

Att man är "trött" är en så dålig ursäkt för att inte träffas. Tycker man om någon vill man vara med han/hon ändå, hatar den ursäkten verkligen. I ditt fall var det en riktigt dålig ursäkt med tanke på det han gjorde sen. Upprepas den här typ av beteende från honom så dumpa honom, tyvärr. Är du inte viktigare än nån tjej kompis så....

• Anonym

jag tycker det med men jag älskar honom ju! Hans föräldrar tycker inte om mig heller så det känns ju inte bättre.. Jag hörde ju att dom sa att han inte fick ta bilen till mig men han får åka bil med andra? Han får lixom åka bil med kompises bil men inte i sin egen...

Skulle ni träffa honom idag om han vill det? jag vet inte vad jag vill är så ledsen... Sitter med föräldrarna och skriker och gapar på vad han har gjort dom sa att om min kille hade ringt till mig hade dom kunnat hämta honom nu inatt men han ringde ju inte så... han kunde ju lixom berättat att han åkt av vägen och skulle stanna hos kompisen så jag var medveten om det...

• morriis

Jag hade blivit hysteriskt arg!! Varför har dom något emot dig? hans föräldrar asså. (om man får fråga, kanske lite för privat)

men fan, om tjejkompisen ändå kom hem till honom och dom åkte ut så kunde han ju bett henne att köra hem honom till dig.

gaaah!

• Cuthalion

TS

Ifall det är hans bil förstår jag inte varför han behöver föräldrarnas tillstånd. Är det deras bil däremot kan jag förstå att de tycker det är onödigt att ta ut den i det här vädret oavsett vad andra gör med sina bilar.

• Anonym

Thussen: Anledningen till att dom inte gillar mig är jag inte helt säker på. Men dom tycker jag är bortskämmd (säger att jag är född med silversked i mun) Att jag är för smal (men du måste ju äta mera, du är för smal...) dom retar mig dom förolämpar mig men oftast då killen inte är med... När han är med brukar dom vara snälla, men det går inte en dag jag är där utan att dom säger någonting som sårar mig, som saker om min vikt... (jag är 170 lång och väger ca 53kg men jag har gått upp 12 kg sen vi blev tillsammans för över två år sen)

cinzano: Det är hans föräldrars bil men dom har en annan så pojkvännen får använda bilen hur mycket han vill, dessutom ska han få pengarna för den när den säljs (vilket är snart)

• morriis

Usch det tycker jag inte är något fel alls.
    Bra att du gått upp i vikt
    Att en del inte har vett att hålla igen brödlådan någon gång.
    Fan dom tjänar ju inget på att klanka ner på dig!

Åh, blir irriterad. Suck

• Bebbe2006

Jag tycker att han kunde ha bett sin tjejkompis om skjuts hem till dig. Punkt slut.

• Anonym

jo bebbe2006 jag håller med dig... Han har sagt förlåt nu men jag är fortfarande inte glad på honom...

Tack Thussen

• Anonym

än en gång behandlar han mig som skit! Igår lovade han mig att vi skulle träffas idag och att han skulle hoppa över träningen för min skull om jag ville. Nyss loggade han in på msn och säger att nu ska jag åka till min moster vilket han inte berättat för mig tidigare. jag blir arg och säger att "fy fan du skiter ju i mig hela tiden, vi skulle ses i fredags, men du kunde inte, vi skulle ses igår men det kunde du inte heller och nu kan du inte idag heller" Så säger han att "vi kan ses när jag kommer hem" och loggar ut... Jag ringer upp honom och säger "jag kan inte träffa dig ikväll" Han frågar varför och jag säger att jag är upptagen. "vi skulle ses idak, inte ikväll" säger jag och han säger att det inte spelar så stor råll och frågar varför jag inte kan ikväll. Då hittar jag på att jag ska ha myskväll med mina föräldrar och vi har planerat det ett tag bara för jag inte ville träffa honom ikväll. jag ville att han skulle välja mellan att träffa mig och sin moster så frågar jag honom "så varför är din moster viktigare än jag?" Hanns svar var "hon fyller ju år för fan" han har inte nämnt ett ord om det tidigare och i vanliga fall brukar jag få följa med på födelsedagarna osv. Han kunde lixom bjudit med mig också om det hade varit så...

Jag avslutede telefonsamtalet med "du är ju för fan dum i huvet" han hade nämligen sagt att jag är larvig som bara tjatar hela tiden på honom
    Nu gråter jag som en stolle känns som att jag lika gärna skulle göra slut med honom för han får mig bara att må dåligt. Jag klarar inte det här mer, men jag älskar honom ju... det är så hämskt han behandlar mig som om jag inte finns, som om jag bara är en skugga...han kan aldrig träffa mig på mina vilkor utan bara när han känner för det... jag årkar inte mer vad fan ska jag göra?!

Svar på tråden Åker ut mitt i natten... (lång)