• cotton

Åker ut mitt i natten... (lång)

Jag hoppas verkligen att du hittar styrka inom dig själv och att du börjar tycka om dig själv. Kanske är det en mognadsfråga. Ni låter väldigt unga och kanske inte helt redo för vad ett förhållande innebär fullt ut.

Sätt ett högt pris på dig själv! Din självkänsla kan och bör inte bero på hur en kille behandlar dig!

Du blir mer attraktiv och intressant för andra, men framför för dig själv, om du är trygg i dig själv.

Jag tycker du ska satsa på att vara ensam. Ett förhållande gynnar nog inte dig i detta läge.

• cotton

Tycker tyvärr inte det låter som om ni är mogna för ett förhållande. Någon av er!

I synnerhet din inställning där du verkar vilja uppoffra allt för honom och för er verkar inte sund. Du ska inte försöka manipulera honom att sakna dig eller försöka med olika knep och inte heller vara någon du inte är.

Tycker du ska satsa tid och engagemang på dig själv. Och sitt definitivt inte hemma (och vänta på hans motdrag) utan gå ut. Träffa vänner, och har du inga, lär känna dem. Alla människor är vänner du inte känner än.

Gud du är så ung! Inte ska du sitta hemma!!!

• cotton

Du måste inte festa om du inte vill!
    Ta en fika, gå och träna, börja dreja, laga mat med några vänner. Och du kan leta kompisar som är något år äldre om jämngamla kompisar inte tilltalar dig.

Svar på tråden Åker ut mitt i natten... (lång)