• Anonym

Pappan misshandlar barnen psykiskt, hjälp!!

oj, pappan verkar inte må bra..
    hoppas att löser sig (att pappan får hjälp psykiskt), barnet behöver ju två föräldrar... som mår bra! 

• Anonym

Filma en handelse och visa upp pappan nar han ar lugn. Han maste fa se sjalv sitt beteende!!!

• Anonym

Jag som mamma skulle ha filmat in handelser som bevis pa detta sjukliga beteende. Som foralder ar man skyldig att skydda sina barn i ALLA situationer. Med film som bevis behovs det inte overtalas och forklaras i timmar for eventuella oforstaende personer.

• Anonym
    mementa skrev 2012-06-18 09:52:34 följande:
    Det hjälper inte...dom tror alltid att deras beteende är rätt....dom kan heller inte styra sitt beteende. När dom till och med sitter på familjerätten och idiotförklarar de som sitter där .... Dessa människor är speciella..... 

Klart att han tror att Hans beteende ar ratt for han ser ju inte sitt beteende. Om han inte reagerar pa sjukliga beteende pa film sa ar det verkligen hogtid att ta i fran barnen!!!! Han maste ha vard! Det ar ju ens skyldighet som mamma att skydda sina barn och forklara var for!
  • Anonym

Men oh vad omoget snack fran de 3 senaste!!! Det hjalper val inte situationen???

• Anonym
    lollisen skrev 2012-06-19 07:57:44 följande:
    Han har två barn från ett tidigare förhållande (nu 8 och 10 år) som han verbalt misshandlade under alla år vi var tillsammans. Jag försökte tala honom till rätta och i många fall hjälpte det. Men när han blir riktigt förbannad så finns inget som kan stoppa honom. Vardagsmat för honom var att hota sina barn att slå ut tänderna så blodet sprutade eller hota med att köra upp en sopkvast i arslet om dom inte höll käften. Efter att vi gick isär har det bara blivit värre. Jag har kontakt med den andra mamman och har fått veta att han matar barnen med ord som att de är värdelösa Det jag klistrade in ovan är ju dina egna ord...
    Du börjar bli riktigt jobbig!!
    Ska TS behöva skriva datum för olika händelser för att du ska förstå eller??

Vem är Du att ifrågasätta henne hela tiden?!

Vart i texten står det NÄR hon blev gravid med deras gemensamma? En  månad efter att det träffats, eller 3 år??

Lägg ner och döm nu, gå vidare och tröka i en annan tråd!
Svar på tråden Pappan misshandlar barnen psykiskt, hjälp!!