Inlägg från: spillerkillern |Visa alla inlägg
  • spillerkillern

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Jag tycker det låter som du fallit för objeket, den vackra kvinnan som gör allt för dig och du inte behöver ge nånting tillbaks.. tycker du att sveska kvinnor har för mycket personlighet och ställer krav som du inte kan uppnå?

• spillerkillern
    Womanizer skrev 2012-06-18 22:26:23 följande:
    Jag är medveten om att jag rör upp känslor. Främst för att jag förstör folks godtrogna världsbild. 
    ROFLMAO!!!
  • spillerkillern
    Womanizer skrev 2012-06-18 23:05:53 följande:
    Fascinerande inlägg!  För det första anklagar jag inte alla tjejer för att vara socialt förfallna. För det andra har jag aldrig påstått att alla människor är enäggstvillingar eller att alla har samma tankar och värderingar. För det tredje skryter jag inte för mina kompisar, med undantag för att de då och då kommer på besök och får se hur bra jag har det (du kanske vill att jag ska gömma henne så de slipper se). För det fjärde betyder det faktiskt att ni som inte är som min kvinna är sämre som kvinnor FÖR mig. Betyder naturligtvis inte att samtliga cafe latte-farsor på södermalm tycker att ni är sämre. 

Att sedan anklaga någon för att vara sjuk i huvudet eftersom han / hon inte delar din världsbild blir bara löjligt. 
    Läs din egen rubrik! 

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Hur kan du då neka till att du kallar svenska tjejer för att vara socialt förfallana?

• spillerkillern
    Anonym (Skyll er själva.) skrev 2012-06-18 23:33:02 följande:
    allt fler män väljer att hämta sina fruar från andra länder.

www.aftonbladet.se/wendela/article6622927.ab

Tror ni det här blir vanligare i framtiden?

Har själv funderat på att skaffa en flickvän från utlandet. Kvinnorna i Sverige är bortskämda, utseendefixerade, WT folk som drar på kryssningar och super sig redlöst berusade. Det är en kvinna man vill träffa, inte en gris. Stil efterlyses. Många är dåliga på att kämpa för ett förhållande. Så fort det blir problem, rymmer man ifrån problemen och väljer att vara otrogna istället. Verkar vara prio 1 när ett förhållande tar slut/problem i förhållandet. In på krogen, fixa någon snubbe och knulla.

Ja, jag generaliserar eftersom att ni människor själva är så himla duktiga på att dra andra sorters människor över en kam.

Någon hemmafru vill jag aldrig ha. Efterlyser dock en kvinna med stil, något som verkar vara en sällsynt vara. Dessutom, de få som har stil är utseendefixerade, dryga, tror sig för mkt, bortskämda. Hellre träffar man någon som värderar livet på ett helt annorlunda sätt än någon som fått allt serveras på ett silverfat.
    Kan det vara så att "svenska"  kvinnor med stil inte vill ha dig?
  • spillerkillern
    solnamorsa skrev 2012-06-19 22:52:15 följande:
    Haaa man kanske ska bli lesbisk! 
    Jag skulle hellre leva i ett lesbiskt förhållande än med en man med TS attityd.
Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall