Inlägg från: Anonym (Julia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Julia)

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Womanizer skrev 2012-06-18 20:26:02 följande:
    Jag måste naturligtvis läsa av henne vilket man blir väldigt duktig på med tiden.

Med förhandlingsfråga menar jag att det förekommer par där kvinnan nekar mannen sex av alla möjliga själ, tex att hon "inte känner för det..." vilket säkert de flesta inklusive jag kan se som en högst rimligt orsak, samtidigt som det om det sätts i system riskerar försämra förhållandet. 

En kollega som jag hade tidigare hade pratat med sin flickvän om detta och i ett förvånansvärd nyktert tillstånd från hennes sida erkände hon att det inte handlade om att "hon inte kände för det..." utan om att hon ville bestraffa honom direkte skitsaker. Till saken hör att hon med stor sannolikhet knappast är den enda som gör så.  
    "inte känner för det". Jag är en sådan kvinna. Jag har problem med torrhet och får lätt ont vid sex. Jag har också mens ibland eller är trött. Tur för dig att du slapp leva med en sån trist tjej som jag!
  • Anonym (Julia)
    Womanizer skrev 2012-06-18 23:12:11 följande:
    På våra sparkonton har vi samma summa eftersom jag sparar lika mycket till mig själv som till henne. Ska vi titta på totalt kapital har jag mer än henne men knappast något tänker dela upp 50 / 50 precis som ytterst få andra skulle göra det så fort de träffade en ny flickvän. För skall detta tas konsekvent så skall även även en den kvinna/ man som arbetar få pengar av sin partner så det blir totalt jämställt enligt ert resonemang. 
    Det känns lite spännande att faktiskt kunna skriva till dig, ts. Lite grann som att kommunicera med någon från en svunnen tid. Ett spöke.

Vad händer med "hennes" sparkonto om ni separerar? Och när började du spara även till henne?
    Hur länge behövde hon sväva runt dig med förlegade värderingar, alltför ivrig att behaga, innan hon fick en månatlig peng av din lön?

Jag följer tråden med skräckblandad förtjusning. 
Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall