Inlägg från: TheLightOfMyLife |Visa alla inlägg
  • TheLightOfMyLife

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Jag håller inte led TS men det är faktiskt sant att det finns kvinnor från andra kulturer som tycker det är omanligt och avtändande när mannen gör en " typisk kvinnosyssla" ( om nu sån finns, men ni förstår vad jag menar). Jag har träffat många kvinnor från andra kulturer som tycker mannen är ett skämt om han lagar mat, städar med mera. Tyvärr är det sant!

• TheLightOfMyLife

Å fy lämna om hon börjar gå hemma i mjukisbyxor... Det var det värsta jag hört på länge. Vad händer när ni får barn? Hon går upp i vikt och hinner inte ta hand om sig de första 2-3 månaderna. Ska du slänga ut henne då? Jisses!
    Det är inte kärlek i mina ögon... Jag gick upp hör och häpna 30 kg under min graviditet... Och min make lämnade inte mig. Visst jag har gått ner alla kilon 5 mån efter förlossningen men inte skulle han lämna mig om jag inte hade gjord det!

• TheLightOfMyLife

Stackars kvinna, du utnyttjar henne till max. Och sen när hon inte är tillräckligt snygg och bra då lämnar du henne.
    Tänk om du blir svårt sjuk eller ngt annat vilket resulterar i att du inte längre kan försörja henne , borde hon lämna dig då?

Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall