• Loriyana

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Ja det finns en viss skillnad mellan många svenska kvinnor och många kvinnor från tex Asien, Östeuropa och Afrika. Skillnaden är att vi inte accepterar hur mycket jävla skit som helst från män och vi har insett att män behöver kvinnor mer än kvinnor behöver män, så vi har inga problem med att ställa krav. En modern kvinna kan försörja sig själv och jag ha ett bra liv. Vi behöver inte en man i vårat liv för att kunna klara oss. Dessutom är det socialt accepterat nuförtiden att leva som singel, förr sågs det som "skamligt" att förbli ogift, nu är det inte direkt så att någon höjjer på ögonbrynen bara för att man valt att leva som singel. Detta har gjort att vi kvinnor inte längre nöjer oss med vad som helst utan vi ställer krav på en potentiell partner, vilket verkar skrämma vettet ur en del svenska män.

TS, jag tycker din attityd är rätt patetisk. Du resonerar att bara eftersom du inte är lika gräslig som Ukrainska män så betyder det att du förtjänar att idol-dyrkas.   

• Loriyana
    Daddy Cool skrev 2012-06-19 13:09:30 följande:
    Tycker du att ukrainska män är gräsliga?

Jag har sälv ingen erfarenhet av Ukrainska män. Jag refererar bara till vad TS skrev angående hans fru's åsikter kring Ukrainska män.
  • Loriyana

Svenska kvinnor har inte förfallit. Tvärtom, vi har insett vår styrka och vårt värde. Vi nöjer oss inte med vad som helst och vi väljer att inte låta oss behandlas som skit på grund av vårt kön. Jag tycker det är UNDERBART :)

Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall