Inlägg från: Anonym (modernare än öst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (modernare än öst)

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Herregud. 

Nu har jag bara läst TS men det är som att backa 50 år i tiden. Det är väl ungefär så långt efter öststaterna ligger oss i utvecklingen. . . 

Tror nog din kvinna kommer ändra uppfattning efter att ha bott här ett tag. Enligt hennes kultur är det säkert helt ok att serva dig, men som sagt om hon är en klok kvinna kommer hon snart inse att hon är mer värd än att vara din "trofé".

Men då får du väl åka till öststaterna och hämta en ny kvinna.

Jag är stolt över Sverige och att vi kommit längre än många länder i jämlikhet.

Tänk vad din mormor och farmor och kvinnor innan dem fått kämpa för att komma hit vi är idag! Rösträtt har vi inte ens haft i 100 år! Ska du vara med och rasera det?? 

Det är ju inte så att mannen på något sätt skulle vara smartare än kvinnan som du tycks tro. Möjligtvis fysiskt starkare om det behöver huggas och bäras in ved varje dag då kanske mannen kan ta den uppgiften. Men ingen lever väl så idag. Sitta på rumpan hela dagarna framför en dator behöver man ju knappast vara man för att kunna göra.

Jag ryser av ditt inlägg. Och är glad över att jag lever med en smart och klok man där vi  respekterar varandra som jämlikar. PUST!

Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall