• Inima

Svenska tjejer - ett socialt förfall

Anonym skrev 2012-06-20 11:14:18 följande:
    Väljer man att gå in i ett förhållande med en sådan man så har man ett eget ansvar. Man måste ta saker i beaktande.

Om två personer kommer överrens om hur man vill leva sitt liv och har ett avtal kring detta så är det inget beroende då finns ingen välvilja. Det är din tolkning eftersom det passar din politiska syn och har inget med verkligeheten att göra.

Angående prostitution så antar jag att du aldrig haft sex med någon som bjudit dig på en drink eller öl på krogen och att det aldrig förekommer?
    Alla har ansvar för sin egen lycka. Javisst. 
    Men du kan omöjligt säga att en kvinna inleder ett förhållande med en man som hon vet om kommer slå henne.  Jag gick in i ett förhållande med en man, jag lämnade en heeeelt annan man. Han hände på handen så jävla sakta att jag inte ens märkte något. Förren jag satt där, livrädd, hjärntvättad och så långt ner på botten att jag knappt trodde att jag skulle nå ytan igen.

Så du menar att för en kille bjuder mig på en öl så kommer jag per automatik dra med honom hem? För så är inte fallet. Betalar man då en prostituerad så innebär det per automatik att du kommer få en avsugning eller vad man nu betalar för.

En helt annan femma. Men det förstod kanske inte du  
    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
Svar på tråden Svenska tjejer - ett socialt förfall