Svenska tjejer - ett socialt förfall
Maija skrev 2013-11-30 23:22:07 följande:
Trodde inte att sådana kvinnor existerade längre. Ditt inlägg gjorde mig glad. Det är just en sådan kvinna jag så småningom vill bli. Det är dock inget jag vågar säga till någon, för då är man en bakåtsträvande kvinna "med absolut ingenting innanför pannbenet". Jag klagar inte på deras sätt att leva och de som gör det får en massa skit -  vilket jag kan förstå, folk har inte med å göra hur man lever sitt liv. Men det är fritt fram för dem att se ner på kvinnor som mig, som är lite gammeldags, smutskasta dem och männen som gillar sådana kvinnor. Hade en "vän" som ständigt körde ner sin feministiska/vänster ideologi i halsen på mig och tryckte ner mig för att jag gillade en viss typ av killar, gärna hade varit hemmafru och för att jag sminkade mig även om jag bara skulle gå och handla mat. Tyvärr så verkar inte det beteendet vara ovanligt hos "sådana där". De säger att de kämpar för alla kvinnors rätt men det verkar fan inte gälla ALLA kvinnor. Hycklare är vad de är.Nä nu blev jag arg, haha.. Detta inlägg gav mig faktiskt hopp. Jag önskar er två all lycka och att ni, i skrivande stund, fortfarande är tillsammans. Kram

Men du, bli inte arg du får säkert bli någons lilla husa. Finns gott om slöa karlar som gärna behandlar sin partner som en husslav.