Kul att höra att man är för fet för ett fuck
I morse frågade jag min tjej om hon hade träffat någon annan. Hon har inte velat ha sex med mig på över ett år och det tar hårt kan jag lova.
Hon sa att hon inte hade träffat någon annan men att hon inte kunde ha sex med mig för att hon inte längre kände sig fysiskt attraherad av mig för att jag har gått upp i vikt.
Fick en knäskada för två år sen som har gjort att jag lagt på mig 25 kg. Opererades för ett år sedan och har väl egentligen haft möjligheten att bli så vältränad som jag var när vi träffades men jag har inte riktigt haft lust till det. Det är skönt att få slappa och vara lat ibland.
Hon sa att hon hade gett mig alla möjligheter och försökt att stötta mig till att komma igång igen men att jag också måste vilja det för annars kommer vi aldrig tillbaka dit vi var en gång i tiden.
Jag känner mig faktiskt sårad av det. Duger jag inte nu för att jag inte ser ut som jag gjorde när vi träffades?
Jag skulle inte vägra henne sex om hon färgade håret eller så. Det är också en förändring av utseendet.
Hon säger att hon inte rår för hur hon känner men att det måste ändras på för annars kan vi inte vara tillsammans. Sen sa hon nåt jävligt onödigt.
Att hon inte ville ha en mage som vällde över pannan när hon sög mig. Så stor är den inte!
Och så sa hon att hon inte ville ha en mage hängande över sin rumpa när jag tar henne bakifrån eller se hur den dallrar när hon rider.
Påminde henne om att missionären finns och då behöver hon inte ens se magen men då sa hon att vi har ju aldrig sex i den ställningen för att jag inte orkar det.
Pungspark!
Blev så sur att jag ställde in firandet vi skulle på så hon åkte själv med barnen.
Kul!