• Jeff

adoptera bort

"Smaka på egen medicin det är dags"?

Jag fattar faktiskt inte vad du försöker säga. Försöker du straffa pappan? Barnet? Dig själv?

• Jeff
    Anonym skrev 2012-07-02 12:44:19 följande:
    hon har det bra där osv , jag tycker att det känns bra och jag e nöjd , men först ska föräldrarna  smaka på sin egen medicin .(-:
    Vilket innebär vad?
  • Jeff

TS, jag måste fråga, straffar du dem genom att låta dem adoptera barnet? Är det läxan?

• Jeff

Jag fattar fortfarande inte på vilket sätt de kommer "smaks på sin egen medicin" eller "få vad de förtjänar" men skit samma.

Ring soc och förklara ditt ärende.

• Jeff
    Anonym skrev 2012-07-02 13:48:20 följande:
    sluta , vad har dom med vårdnad o göra ......lägg ner soc dom har annat att göra(-:
    Vill du få till en adoption eller skriva över vårdnanden är det som regel familjerätten, en del av socialtjänsten, som hjälper till med det.
  • Jeff
    Anonym skrev 2012-07-02 14:18:38 följande:
    nej men ni  vet inte vad jag stått ut med så , och jag vill inte ha er sympati heller.(-: däremot  tar jag in detr som sägs men jag vänder till verkligheten.
    Ingen här kan ju förstå om du inte berättar och är tydlig. Som du skriver nu är det omöjligt att greppa varför du tänker som du gör, du ger ett osammanhängande intryck och det är lite obehagligt när du pratar om att folk ska smaka på sin egen medicin, få vad de förtjänar och lära sig en läxa.

Om det kvittar för dig att folk här förstår (vilket i och för sig vore ett hälsotecken) så skit i oss och gör som du tänkt, ge ensam vårdnad till pappan eller låt styvmamman adoptera. Gå in på kommunens hemsida så finns det kontaktinformation där till folk som kan hjälpa dig med detta.

• Jeff

TS, vad vill du med tråden? Vad vill du ha för svar?

Svar på tråden adoptera bort