• Anonym (orolig)

adoptera bort

Anonym skrev 2012-07-02 13:04:34 följande:
    nej , det är något jag själv vill, för att , jag vill gå vidare o som jag sa ngt bra väntar. (-:
    TS, jag får dåliga vibbar av det du skriver. Hoppas iaf inte du tänker göra dig själv illa?! Vad menar du med ngt bra som väntar dig och att man får vad man förtjänar?

Att jag sen inte förstår hur man ens kan tänka tanken att adoptera bort det mest älskade man har, det är en annan sak. Jag tror, utan att veta mer än det du skrivit, att din dotter behöver dig.
  • Anonym (orolig)
    LillaPaula skrev 2012-07-02 13:39:19 följande:
    Håller inte med dig faktiskt, varför skulle dotterna behöva en mamma som vill adoptera bort henne och speciellt för att få något "bättre". Vad kan vara bättre en sina barn...? 

Ne dottern behöver nog komma bort från sin så kallade mor och komma till sin pappa och (styv) mamma i stället.  
    Sant, det är inte hälsosamt för barn att leva med vuxna som tänker, känner så som TS.

Har bara så svårt att ens förstå hur man kan tänka och känna så. Min son är mitt allt. Jag skulle gå genom eld och vatten för honom. Hans liv före mitt - i alla lägen.... från första stund i livet. Det är skillnaden. Men alla barn kanske inte har det likadant.... bevisligen.
  • Anonym (orolig)
    Anonym skrev 2012-07-02 13:57:09 följande:
    hon vet det själva , det handlar inte om att hata ett barn.(.;  jag har lite mer erfarenhet än ni om detta så jag håller mig till detta men tackar för era tips i alla fall.
    Det handlar antagligen om att du hatar dig själv då. HUr kan du sätta en smiley efter en sån mening!?

Om du nu har erfarenhet av detta, varför ens ta upp allt detta i en tråd på FL??
  • Anonym (orolig)

Det här är ju så sjukt nu så att jag inte ens vill läsa mer. TS, hoppas din dotters far och hans sambo är bra o fina människor där din dotter kan få en bra uppväxt och förhoppningsvis slipper tänka allt för mkt på dig. Du känns väldigt ego för att vara förälder. Hoppas du nån gång vaknar upp och inser vad du gjort/gör.

Lycka till.

Svar på tråden adoptera bort