• LillaPaula

adoptera bort

Man kan leva lyckligt och ha det bra även att man har barn.
    Men jag håller med dig TS du borde absolut adoptera bort barnet! Så fort som möjligt.  

• LillaPaula
    Anonym (orolig) skrev 2012-07-02 13:28:24 följande:
    TS, jag får dåliga vibbar av det du skriver. Hoppas iaf inte du tänker göra dig själv illa?! Vad menar du med ngt bra som väntar dig och att man får vad man förtjänar?

Att jag sen inte förstår hur man ens kan tänka tanken att adoptera bort det mest älskade man har, det är en annan sak. Jag tror, utan att veta mer än det du skrivit, att din dotter behöver dig.
    Håller inte med dig faktiskt, varför skulle dotterna behöva en mamma som vill adoptera bort henne och speciellt för att få något "bättre". Vad kan vara bättre en sina barn...? 

Ne dottern behöver nog komma bort från sin så kallade mor och komma till sin pappa och (styv) mamma i stället.  
    Mor & far är något biologiskt mamma & pappa är något man förtjänar pga kärleken man ger.
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 13:40:47 följande:
    ursäkta , men tar du striden då ? nej bra annars sitt o bara va tyst. det är inga saker att sitta o skoja bort.
    Ja tror inte Anonym skojar! Du borde adoptera bort barnen du har. 

Varför vill du enbart adoptera bort den ena barnet & inte båda?? 
    Mor & far är något biologiskt mamma & pappa är något man förtjänar pga kärleken man ger.
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 13:45:44 följande:
    tackar för åsikten ...
    Men ärligt nu TS hur känns det att föda fler barn och sedan inte älska det ena barnet? Att vilja ge all sin tid/pengar/arvsmöjligheten till det ena medan det andra barnet inte ens är värt något?

Bryr du dig överhuvudtaget om barnet?

• LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 13:51:33 följande:
    jag har som sagt gjort allt jag kan ....mer än så kan jag inte göra(-:
    Hur gammalt är barnet? Tänkte hon måste ju känna av att du inte bryr dig om henne & att du avskyr henne till den grad att du adopterar bort henne. 

Stackar lilla flicka!  
  • LillaPaula
    Anonym (orolig) skrev 2012-07-02 13:53:09 följande:
    Sant, det är inte hälsosamt för barn att leva med vuxna som tänker, känner så som TS.

Har bara så svårt att ens förstå hur man kan tänka och känna så. Min son är mitt allt. Jag skulle gå genom eld och vatten för honom. Hans liv före mitt - i alla lägen.... från första stund i livet. Det är skillnaden. Men alla barn kanske inte har det likadant.... bevisligen.
    Skönt att se att det finns de som älskar sina barn över allt & då även sig själva. 

Det är hemskt att det finns människor som TS. Så sorgligt för barnen.  
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 13:57:09 följande:
    hon vet det själva , det handlar inte om att hata ett barn.(.;  jag har lite mer erfarenhet än ni om detta så jag håller mig till detta men tackar för era tips i alla fall.
    Åhh fy du får man nästan att spy.. Stackar lilla flicka känner så med henne!!

Hur kan du ens låta din dotter riskera att veta att du inte vill ha henne?

Hon är ju för guds skull din DOTTER.  
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 14:10:48 följande:
    så för det måste man slåss uppe i rätten o skit o hålla på som ni fuck it up in your as.
    Nej det måste man inte! Man kan gå i terapi, man kan lägga ner stridsyxan och SAMMARBETA med den andra föräldern. 

Men en sak är säkert man ger aldrig någonsin upp sina barn, vad som en händer eller vad man en tvingas till så ger man inte upp sina barn och man slutar ALDRIG någonsin kämpa för sina barn om man är frisk!

Men TS vad väntar du på? Ring direkt och adoptera bort henne! Hon kommer garanterat få det bättre för sämre kan det inte bli.  
  • LillaPaula

Vad väntar du på TS? Du kan ju lika väl adoptera bort henne nu direkt. Ring idag så du slipper din jobbiga unge så snabbt som möjligt. Med tanke på att hon endå inte är värd att kämpa för längre. 

• LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 14:35:47 följande:
    nej men det blir deras uppgift att göra det. vilket hon redan vet om.
    Så du låter din dotter veta att du inte vill ha henne men du vägrar berätta varför?

Snacka om psykisk misshandel.

Vill du att din dotter ska bli lika sjuk och må lika psykiskt dåligt som dig?

• LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 14:37:47 följande:
    jag skrattar åt det ...hon blir vuxen en dag hon med.
    Ja precis hon bli vuxen en dag & då kommer hon inse att du VALDE att adoptera bort henne. Inte fan kom det vara dig hon går till då. Hon kommer växa upp och inse att du inte alls gjorde det för hennes skull utan för att försöka skada hennes far. 

Vist han kommer få jobbiga frågor och kommer få ta hand om en flicka som mår dåligt. Men hon kommer må dåligt PGA DIG!  
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 14:44:52 följande:
    11 , jag har inte tid att klöra slut på mig själv för det här  ,,, kallar ni det ego ,,nja skulle säga tvärtom faktiskt .....det väntar ngt gott(-: hon förstår varför o inget fel i det att bo hos pappan ..vad e problemet.
    Vad är det för gott som väntar? 
  • LillaPaula
    Anonym skrev 2012-07-02 14:54:24 följande:
    du e duktig på o spy galla ,,, kanske gå en utbildning på  att må bra istället(-:
    Det enda mänskliga du har visat är när du tar åt dig om det så enbart är för ett sandkorn.

På vilket sätt har du dotterns mående i dina ögon när du lämnar henne? För ja TS du sviker henne faktiskt och speciellt när du låter en 11 åring veta om att du inte vill ha henne innan du ens har tagit beslutet.  
  • LillaPaula

Fan också nu försvann allt det roliga med tråden ju.. 

Aja, får hitta en annan skojtråd :)  

• LillaPaula
    elitae skrev 2012-07-05 07:52:54 följande:
    Jag har haft riktigt kul i alla fall!
    Ja med. Fast en stor besvikelse över att TS bara var en man.. 
  • LillaPaula
    elitae skrev 2012-07-05 09:57:54 följande:
    Du har inte hittat någon ny tråd ?
    Ne tyvärr, men TS kanske kan starta en ny tråd? 

Kan handla om att han trodde att han var kvinna men helt plötsligt såg han att han var man  
Svar på tråden adoptera bort